Alla inlägg den 13 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 september 2009 15:34


  

Jag är sååå jävla trött! Jag har inte fått sova inatt heller. Knappt.

Jag somnade imorse. Jag var vaken när Robins klocka ringde. Då var klockan 10.

Jag somnade efter det och sov till strax innan 15.

Jag är helt slut.

Den här hostan börjar gå mig på nerverna nu.


Tänkte åka till mamma idag. Det tänker jag skita i nu kan jag ju tala om.

Jag ska hämta mitt täcke och lägga mig i soffan.

Nu ska jag köra Greys Anatomy resten av dagen!

Sen tänker jag beställa en pizza också. Så det så!


 

Av ♥ Estella B ♥ - 13 september 2009 01:52

 
Hemma. Äntligen. Nu har jag så jävla ont i fötterna. Plus att jag är sjukt trött.
Det blidde alltså ingen efterfest idag. För en gångs skull. Skönt som fan!
Robin och jag tog en taxi från jobbet, stannade vid Vickningen och handla käka, åkte sen hem och åt.
Nu är jag mätt. Det var ju tur eftersom jag glömde att äta under dagen ^^

Jonna kom och hämtade mig och körde mig till jobbet.
Jag tänkte att jag skulle börja tidigare idag, så jag drog dit till kl.20
Varför jag gjorde de var ju för att jag trodde att dom nya Dj'sen skulle spela ikväll.
Tänkte att jag behövde ladda upp baren då om inte chefen gjort det.

Besviken blev jag. Det blev inga nya Dj's.
Det blev samma gamla reggaekväll som vi haft varje kväll sen jag började jobba i början av sommaren.
Typiskt. Jag som hade längtat så mycket!

Dom nya Dj'sen ska tydligen spela nästa helg istället.
Tror ni jag hade tråkigt när jag satt och väntade på folk i 3 timmar utan att ha nåt att göra?

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards