Alla inlägg den 15 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 september 2009 17:06

    
Jag är så fruktansvärt trött. Jag har sovit precis hela dagen, men jag är ändå helt slut.
Kan vara för att jag inte sovit på typ en vecka. Jag vet att man inte kan ta igen förlorad sömn, men min kropp har verkligen behövt detta. Att sova hela dagen.

Munnen känns helt ok idag. Jag har inte ens behövt tagit nån alvedon.
Det enda som gör ont är kinden, den spänner.
Svullen är jag också, så jag känner mig ju som ett freak. Det är ju tur att det bara är Robin som behöver tvingas se på mig ^^

Soppa får det bli till mat idag, och det är vad som kommer att ätas de kommande dagarna också.
Jag vågar verkligen inte äta. Jag vågar inte känna med tungan i hålet heller.
Jag är feg.

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards