Alla inlägg den 2 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2009 23:01

Det var ju lite sådär i början, precis när jag bestämde mig för att börja leka med pyssel, men efter man pysslat ett tag så kommer man in i det,

som jag sagt förut, och bättre blir det nog för varje gång.

Har missat att fota några av mina skapelser, men det här är nog dom flesta.

Kan saknas 2-3 stycken bara :)



Ett födelsedagskort till Robins moster. Hon har dock inte fått det än eftersom hon är i Turkiet. Det är väl bara att hoppas att hon inte läser min blogg ^^





Ett kort till min lillebror som faktiskt fyller år idag.

Grattis till honom :)




Ett till min systerdotter som fyllde 1 i somras.

(Det har jag visat i bloggen tidigare)





Ett litet kollage jag gjorde när jag hade tråkigt ^^

Min Kärlek <3









Ett födelsedagskort till Jimi som hans mamma beställt. Det är dock inte klart ännu.






Så, då fick jag nog med alla :)

En dag ska jag vara KUNG på scrapbooking!

Jag bara längtar tills Panduro Hobby öppnar i Eskilstuna. 4 veckor kvar.

Jag kommer ta mig fan flytta in där ^^


 











































Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2009 20:05

Det fick bli en tripp till Jysk idag iaf! Det slutade regna, så vi passade på.

Det är vardagsrummet som ska bli omgjort. Känns behövande.

Det blev nya gardiner, dom på bilden plus ett par helvita som ska hänga bakom. Passande kuddar till det, 4 stycken. Och en duk. Svartvit. Blir perfekt.

Det blev även påslakan och kuddfodral. Sängen måste ju ha sitt också!

Blev en tur till Slagsta-glass med Evelina och E i eftermiddags också.

En sista glass där innan dom stänger för säsongen. Vilken tur att man hann det.

Mer än då har icke blivit gjort idag.

Nu sitter jag och väntar på att "Efterlyst" ska börja. Säsongspremiär ikväll! Sånt får man inte missa.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 2 september 2009 14:02

Det skulle vara fint väder idag. Det var fint väder idag. Det var fint ända tills Robin och jag planerade att cykla till Jysk.

Då börja det ösregna.

Nu tänker inte jag cykla till Jysk.

Vi skulle köpa prydnadskuddar och gardiner. Så man får lite omgjort i vardagsrummet. Sånt är ju alltid kul :)

Vi får boka om shoppingen helt enkelt. Tills imorrn. Eller fredag. Eller senare idag om molnen vill åka dit dom hör hemma. (Typ...Polen eller nå skit.)

Nu blir det dusch.

Worldpeace!

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards