Alla inlägg den 21 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2009 18:33

Idag längtar jag sjukt mycket efter jul. Fast jag hatar vintern.

Jag vill julpyssla.

Klä julgranen. Sätta upp ljusstakar. Baka pepparkakor. Känna doften av apelsin med nejlikor i.

Slå in julklappar. Äta julskinka på knäckebröd med senap på, och tända massor med ljus.

Vilken känsla.


Det är inte så länge kvar, men eftersom att julpynt är den största händelsen för mig under vinterhalvåret, så kommer det ta extremt lång tid för första advent att komma.
Typiskt.


 

Av ♥ Estella B ♥ - 21 september 2009 00:00


Bilden är klickbar. Om ni trycker på den så syns texten bättre. Ser att den var lite suddig.

 


Hittade ett gulligt inlägg på min systers blogg, så jag tänkte skryta lite för er genom att visa det ;) Höhö

Det skrev hon tydligen igår. Det hade jag missat.

Kan vara för att jag aldrig går in på hennes blogg längre.

Inte för att vara elak, utan för att hon har en viss tendens att "glömma" blogga varje dag. Då har jag en viss tendens att sluta kolla varje dag ;)




Sweet anyway, och jag blev glad. Så tack <3

 (finns en länk till henne längre ner om ni vill klicka er vidare till hennes blogg. Anna-Karin var namnet)



 

 


 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards