Alla inlägg den 16 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 september 2009 16:47

Gick ner på stan med Jonna och Pia idag. Äntligen dags att boka nästa gaykryssning!

Nu är det fan inte länge kvar. 5 november åker vi.

Som vi har längtat efter detta!

Sist vi åkte så kunna ju inte Jonna följa med. Kan hon inte denna gången så blir jag tvungen att ta till drastiska åtgärder. Typ strypa hennes chef.

Hon ska med! Hon är ju den enda som är Gay av oss 4 som åker ^^


Jag har bestämt att Robin och jag ska sätta oss i ölbaren och lyssna på countrymusik denna gången.

Vi kan lämna dom gay ifred, så får dom springa runt o leka av sig ^^

 

Idag tänkte jag slå till på stort och försöka äta mat förövrigt.

Pasta Carbonara, sån i färdiga påsar som man bara blandar med vatten.

Man måste tugga pastan, så får väl se hur det går.

Som back up köpte jag massa Risifrutti och yoghurt. Så jag slipper gå och svälta iaf.


 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards