Alla inlägg den 18 september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 september 2009 18:04

 

Jag har vart så sjukt duktig idag. (Enligt mig själv mest)

Jag tog tag i städningen. En ganska stor städning ändå, så nu slipper jag förhoppningsvis de på en stund.

Jag gav mig på att laga kalops till middag till och med, vilket jag aldrig gjort förr, så creds till mig för fan!

Visserligen hade Robins mamma redan gjort steken och skyn, men jag blandade ihop skiten iaf ^^


Det blir vina ikväll. Jonna kanske kommer över, det vet jag inte än.

Evelina och E skulle komma ner och alkohlisera lite med mig och Robin också.

Nice.


Det får dock bli lugnt ikväll, för som sagt, jag jobbar imorrn.


 

Av ♥ Estella B ♥ - 18 september 2009 13:48


Jag borde städa. Robin är på jobbet vilket är perfekt städtid för mig
.
Men jag vet verkligen inte om jag orkar.
Eller....Jag orkar. Jag har bara ingen jävla lust att göra det.
Det är ju fredag och allt. Fredagar borde vara en sån dag då man Bara får göra kul saker.

Jag har inga kul saker planerade för dagen.
Robin ville öla. Jonna ville ta nåt glas vin.
Jag tror jag vill ha cider. Bara för att vara hela omöjlig och annorlunda.

Nåt alkoholaktigt lär de nog bli ikväll. Det tror jag.
Bara inte för mycket. Jag vill inte vara bakis på jobbet imorrn.
Så om vi ska ha folk över på alkohol, då måste jag städa. Typiskt.

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards