Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

RoadTrip Till Oxelösund. Färdkost -1 liter vodka

Av ♥ Estella B ♥ - 27 oktober 2007 17:20

Chef Åke ringde igår när jag satt på jobbet.
Han skulle till Oxelösund, och frågade om jag hade nån vän i Nyköping att hälsa på xD
Fast de har jag nog inte, men jag ville följa med iaf =)
Så han kom och hämtade mig strax innan kl.14, så åkte vi till Ramshammar och hämta lastbilen.

Sen så drog vi iväg.
Med musik på mobilen och en takeaway-mugg som jag blanda drinkar i :p
Bättre blir de väl ändå inte?
Jag älskar att åka lastbil!

Vi kom iaf fram efter nån timma, Åke lasta av containern som vi skulle lämna, och sen åkte vi hemåt igen.
Jag tror dock att vi körde lite vilse...Vi hamna i en skog som jag typ... aldrig trodde vi skulle komma ut ur :p
Men de gjorde vi =) Och typ... 5 timmar senare var vi tillbaka i Eskilstuna igen.

Stannade förresten i Nyköping och gick på stan en sväng, och Åke käkade.
Så stanna vi lite senare nån annanstans...För jag ville ha pizza xD
Min önskan, hans lag...typ. Haha
Han hämtade iaf pizza till mig xD
Bortskämd unge?

Han fick iaf släppa av mig hos Jonna då vi kom in till stan.
Jag bestämde att vodkan, Jag och Jonna skulle hem till min mor.
Jenny skulle komma o festa med mig senare också =)

Jonna o Jag åkte iaf hem till mor, Sen planerade jag att Jonna skulle åka och hämta Jenny också xD
Jag bara bestämmer över alla :p mahaha
Hon gjorde iaf de, och så satt vi hos mamma ett tag.
Mamma, Jag, Jonna, Jenny, Syster och systers pojke. Hunden också ;)
Var dock bara Mamma, Jag och Jenny som drack xD

Jonna åkte iaf hem efter ett tag, och lite senare så gick jag och Jenny hem till henne.
Satt hos henne resten av kvällen/natten och lyssna på gamla minnen till musik.
Vi kom också fram till att...hon och jag är nog extremt lika när de gäller... allt...typ.

Jennys pojke kom väl hem nångång på natten, klockan var väl runt 03 kanske.
Då skulle iaf han och Jenny ha Statoil korv, så vi åkte till Statoil, och sen fick han köra hem mig.

Kom i säng runt 04, vaknade 05.. Gick upp vid 06 och kolla barnprogram. :p
Somnade vid 09 igen, och vaknade kl.11
Värdelös sömn inatt alltså.

Slapp iaf Jobba idag, chefen tyckte att jag skulle vara hemma xD
Så seriöst så.

M ringde igår också.
Han fråga om vi skulle börja om...Vad svarar man på de?
Det blev nog ett Ja.

Förvirrad

Ikväll blir de iaf bara film...Orka göra nåt liksom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards