Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 28 mars 2008 15:55

Jonna ringde nyss, hon ville att vi skulle käka middag ihop, så hon kommer hit snart :)
Trevligt värre.

Hon ville också att jag skulle följa med henne och ta en Efter-jobbet-cider sen, hon ska tydligen åka o jobba sen igen, och slutar vid kl.21
Så vi ska gå ner o sätta oss på Time Out då.
Kan ju vara skoj, känns dock lite ovärt för min del, eftersom jag inte har ett jobb, och kan ju inte kalla det för en efter-jobbet-cider då. Haha ^^
Tror dock att jag bara ska ta mig en cola. Laddar ju för imorrn you know ;)

Jag tycker iof inte om att gå ut nykter, tycker inte om att sitta på krogen nykter heller, men jag får väl göra ett undantag i detta fall, hon lät ju så desperat den lilla flatan xD

Det blir nog en trevlig kväll iaf :)

Av ♥ Estella B ♥ - 28 mars 2008 13:28

Min katt hårar ju inte lite av sig.
Jag blir ju tokig på allt jävla hår. Det är hår överallt!
Hon har ju fått för sig att ligga i min garderob o sova, och inte förns idag då jag städa ur garderoben märkte jag att hon legat på mina svarta tröjor.
KRITVITT KATTHÅR PÅ SVARTA TRÖJOR ÄR INGET ATT HURRA FÖR!
*gaah*

Förstår ni hur svårt det lär vara att få bort håret....eller nej, det kommer inte ens att gå o få bort håret.
Dom tröjorna lär jag ju få slänga. Great!

Skaffa aldrig en vit katt, jag varnar er.
Och om ni gör...Raka den för faan!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 mars 2008 12:18

(Denna står tidigare i min blogg, men va tvungen att ta upp den igen, den är ju för jävla bra!)

101 saker man kan göra med knäckebröd:
1. Extraknäcka

2. Öva karate på

3. Vända dom 360 grader i munnen

4. Knäcka ägg med

5. Äta

6. Lägga under lakanet innan man har sex

7. Lägg den i en gås i ugnen, 250 grader, med smör på. Då blir de smörgås

8.....

Nope...längre än så kom han nog inte

LOOOL

You are soo sick!

Av ♥ Estella B ♥ - 28 mars 2008 12:08

Har iof ingen större roll just nu, om de är fredag eller ej. Jag har ju inget jobb så man kan känna så "Oh, äntligen helg"
I'm free everyday, och jag är redan uttråkad...det har gått 3 dagar.
Vad fan ska man göra på dagarna liksom :s
De enda jag gör är ju typ...städa känns de som, snart kommer jag ju ha städat bort allt jag har :p höhö

Var på stan med mamma igår ju, men fick inte gjort de jag skulle göra, så får ta de på måndag istället.
Vi lunchade iaf, men inte på donken...Jag ångrade mig o ville ha Corner istället :p
Bolaget blev de ju också såklart, så nu har jag laddat upp med 3 liter vin till imorrn.
Omg! Jag är så sjukt taggad, 1 day to go.

Ikväll blir de inget alls för min del, vad jag vet nu iaf, och blir de nåt så kommer inte kvällen inehålla alkohol iaf ^^ haha

Jag har setat sen igår och läst igenom hela min blogg, vid kl.03 inatt tröttnade jag, och gick o la mig, och så fortsatte jag idag när jag vaknade.
Varför jag gjorde de var för att en viss person ville ha allt i ett dokument, alltså allt jag skrivit om honom, och det var en hel del märkte jag.
Det var smart tänkt av han, för det kan vara kul sen, senare i livet kanske.
Det jobbiga med att ha allt samlat är ju att det kan låta lite som att jag vore besatt av han. Haha ^^

Näe, fortsätta städa nu kanske...bara för att underhålla mig själv :p

Av ♥ Estella B ♥ - 27 mars 2008 01:18

Min Oofii 's humor är den bästa ever. Just gotta Love him.




Tre killar sitter i en bar när ett fyllo ranglar in, pekar på killen i mitten och skriker:

- Din morsa är det bästa ligget i stan!

Alla tror att världens tumult är på gång,

men killen i mitten ignorerar överraskande fyllot, som snubblar iväg till andra änden av baren.
Tio minuter senare kommer han dock tillbaka fylld av energi:

- Jag satte just på din morsa, och det var skithäääärligt!

Killen i mitten tar fortfarande ingen notis om fyllbulten, som än en gång försvinner iväg.
Tio minuter senare återupprepas proceduren:

- Din morsa lät mig till och med...

Denna gång tröttnar killen i mitten och avbryter alkisen:

- Dra hem nu farsan, du är packad!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 mars 2008 00:36

(Bilden är tagen i Oskarshamn, sommaren -07, underbart, right?)

Satt och kolla bakåt i bloggen, läste om förra Mars-April.
Fan så underbart jag hade de då. Då jag hade hand om restaurangen själv och jag och Jenny tokfestade, social-drack och terapi-söp, mest hela tiden.
Fan va bra vi mådde då... alltså inte för att vi drack, utan för vi kände oss så fria...Kunde låtit lite som alkisar där ^^  höhö.
Shit vad jag snirkla mig ur den snyggt!  (Lool. Björn Äger)

Och då Lisa fortfarande bodde kvar här. Såg en bild från Rothoff-parken, April förra året.
Fan så mysigt det var då, inte kallt nånstans.
Vi satt där på bänken och spela poker och käka chips ^^
Och Tiger-Bull bull hör ju självklart till, alltid mins 5 stycken var, vart vi än skulle :p

Jag håller på att avlida av min längtan efter sommaren nu asså.
Jag är seriös, aldrig förr, inget år, har jag längtat efter sommar så mycket som jag gör just nu.
Det kan väl egentligen tyda på att min sommar -07 var så perfekt, precis så som jag ville ha den (nästan iaf, om man gör vissa undantag)
Alltså måste jag slå förra året nu, jag ska ha en bättre sommar.
Denna ska också bli den bästa sommaren.

Det är nära nu, hela pusslet.

Av ♥ Estella B ♥ - 26 mars 2008 23:06

Gud så roligt de är att leka med bilderna ^^
Jag är ju inge high på Photoshop, så detta är väl de närmsta jag kan komma med att göra om bilder xD
Det duger, så länge jag har kul...Jag ger de en månad till. Höhö

Jag kom på för inte allt för lång stund sen, att de är ju lill-lördag idag, de menas ju med att de flesta som har lov är på krogen, och på de viset är de inte så självklart att jag kommer få så mycket sömn inatt, om jag inte sätter mobilen på ljudlös, men vi vet ju alla hur de gick förra gången och vilken lagom panik jag hade då, så de lär ju knappast hända igen ^^
Skulle nån nu ringa o väcka mig inatt så kan jag ju hoppas på att den personen kommer att ha en allvarlig baksmälla imorrn, på det sättet kan jag då ge igen genom att ringa o skrika och vara allmänt pigg och livlig då. Mahaha

Imorrn ska jag ta en liten sväng med mamma ner på stan, jag ska bara på bolaget och ville ha sällskap, så jag lura in mig där i sällskapet ^^
Tänkte att mamma säkert vill bjuda på lunch imorgon också, eftersom hon älskar mig så mycket. Hahaha. Jag är underbar, jag lovar ^^ Däremot är jag ungefär lika smart som ett kex, så de slutar väl med att jag sträcker fram pengar och betalar för kalaset. Höhö
Donkan ska jag iaf ha, det är nåt jag inte ätit på flera timmar...Lool, skoja bara...flera veckor annars...Jag minns inte ens när de var sist. Kan ha vart Västerås med Jonna, och de är då månader sen. Varför upplyser jag er om detta kanske ni undrar då? Inte som att nån liksom bryr sig, eller som att nåns liv hänger på att få veta när jag åt donkan sist.
My God.

Tror de blir sängen nu -Innan jag babblar sönder er totalt, My bad in that case ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards