Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 13 mars 2008 11:40

Måste iväg till jobbet nu ju.
Jag lånade en ny bok av Jonna igår, fortsättningen på "Gömda", alltså "Asyl" för dom som inte visste ^^
Så faktist så ser jag fram emot att gå och jobba, för en gångs skull.
Någon gång ska man väl göra de också ^^

Idag, efter jobbet så tänker jag inte göra nåt alls har jag kommit fram till.
Jag började med en grej igår kväll, som jag inte orkade avsluta då, så jag tänkte ta tag i de senare idag. Det är faktist väldigt viktigt!
Jag tänker inte berätta vad det är än, jag kommer skriva om de när jag är klar med de ^^

Haha...Jag är ju så jättehemlig av mig...Säkert ingen jävel som ens bryr sig om vad jag håller på med ^^

Well, You'll see

Av ♥ Estella B ♥ - 12 mars 2008 22:00

Do you, Do you know?
I like you, I really like you.
You're so damn cute.
You blow my mind.

<3

Av ♥ Estella B ♥ - 12 mars 2008 19:19

Gick till lilla Robin igår kväll.
Han ville kolla på "Torsk på Tallin" eftersom jag är så extremt seg och inte hade sett den innan.
Så jag gick till honom typ...vid kl.22

Satt och kolla på den filmen, och den var fan rolig.:p
Efter vi kollat klart på den så gick vi o la oss i sängen och kollade på "Terror på Elm Street" 7'an tror jag de var.
Jag och Lisa kollade rätt mycket på dom filmerna då vi var mindre, och tyckte dom var asäckliga.
Men seriöst...Vadå B-film. Sjukt overklig och knappt nå läskig alls.

Efter vi kollat klart på den filmen så låg vi och pratade och så...
Vi somnade efter kl.4 imorse, och gick upp halv 11.
Plus att jag knappt kunde somna, och vaknade så fort jag vände mig.
Men orka klaga.
Jag är extremt trött iaf, så ni vet ^^

Jag gick iaf till jobbet strax efter vi gått upp, och sen satt jag på jobbet till typ kl.15 Öppnade tidigare, så då stängde jag tidigare också ^^

Åkte ner på stan en sväng med Jonna nu ikväll också, hon skulle bara in på Clarres och köpa en ny Mp3.
Hon vart mycket nöjd med sitt köp. HAHA

Mysig kväll var det igår iaf :)
Tack så mycket ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 11 mars 2008 17:06

Jobbet i England, Kanalöarna....
Jag fick svar idag och dom behöver personal senast till i mitten av April.
Då är det alltså så att jag har mindre än en månad på mig att bestämma mig för om jag vill åka eller inte.
Det är sjukt svårt!

Det var ju det här jag ville, komma bort och börja om.
Men jag ville inte göra det själv, och nu om jag åker, så blir de så att jag åker ensam ändå.

Allt vore så mycket lättare om man fortfarande bodde hemma, då skulle man ju inte ha ett helt eget hem att ge upp.
Vad ska jag göra med alla mina saker om jag åker?
Jag vill ju inte sälja det, det är ju ändå minnen, allt betyder ju nåt för mig.

Det skulle ju vara grymt kul egentligen, att göra något nytt.
Men då jag valde att jag skulle åka utomlands och jobba, så hade jag inte det jag har nu.
Och nu när jag har det, så vill jag inte lämna det bakom mig.

Jag har ju lagom beslutsångest nu asså.
Vad skulle du gjort?

Av ♥ Estella B ♥ - 11 mars 2008 17:00

It's a good thing tears never show in the pouring rain
As if a good thing ever could make up for all the pain
There'll be no last chance to promise to never mess it up again
Just the sweet pain of watching your back as you walk
As I'm watching you walk away
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said

It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside
And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said

But you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine


For the first time, there is no mercy in your eyes
And the cold wind is hitting my face and you're gone
And you're walking away
And now I'm helpless, sometimes wishing's just no good
'Cause you don't see me like I wish you would

'Cause you never were, and you never will be mine
No, you never were, and you never will be mine


There's a moment to seize everytime that we meet
But you always keep passing me by

I saw you at the station,
You had your arm around what's-her-name

You looked happy, and that's great.
I just miss you, that's all

Av ♥ Estella B ♥ - 11 mars 2008 02:06

Jag blev så sugen på att ha det. Satt och prata med Jonna om de idag, att jag ville ha ett Cocktailparty. Visst låter de som en toppen idé? ^^

Det skulle vara så sjukt mysigt, med fina drinkar och fint tilltugg.
Choklad-doppade jordgubbar, och minimat på tandpetare ^^
Jag ser det framför mig ^^ Hahaha
Jag är lite halvt skadad, ja :p

Jag måste planera in de, det är så synd att de redan finns så mycket planer de närmaste månaderna.
Nån gång ska jag väl lyckas klämma in de, Don't you think?

Blir dock en hel del shopping isf, men varför klaga? Shopping är ju det bästa som finns :D
Måste ju inhandla massa cocktailglas, för jag har bara ett...Det lär ju inte räcka nånstans....om inte alla delar på de. HAHA
Och massa, massa spriiiit!!
Roliga färger ska det vara =)
Nu blir det till att planera.

Av ♥ Estella B ♥ - 11 mars 2008 00:24

107 besökare igår!
Det är värt en applåd faktiskt.. *klappar händerna lite*
Jag tror det är rekord.

Jag skulle vilja tacka min mamma, och alla vänner som.....
Hahaha! Skoja bara ^^
Ursäkta min torra natthumor (A)

Men ett tack till alla er som besöker min blogg  kan jag ju iaf slänga in =)
Hoppas den ändå är lite vettig och rolig, så att ni kommer tillbaka.
Utan besökare är de ju ingen idé att blogga liksom, man vill ju inte att bloggen ska bli totalt ensam och övergiven ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2008 21:19

En annan grej jag och syster gjorde på jobbet idag var ju den här (bilden) roliga saken. Vi har ju så extremt kul liv ^^ HAHA
Jag vet inte om vi gjorde helt rätt, det blev iaf som så här;
(Jag började och har "tjock" text...för er som undrar ^^)


En liten katt och en stor mus
Som var våt som en stor bassäng
Så blev kattens mus jätteblöt
Så hon gick upp för att torka sig mellan benen
Så särade hon på dom för att kunna torka sig
På blygläppen och sa "Hej jag heter Berit"
Så det så! Skål och gott nytt år alla jävla katter!
Skiter i sin jävla kattlåda så det stinker
Riktigt illa, för musen hade legat död i flera månader nu
Har jag haft min mens, men han vill ändå knulla mig
Det är ett helvete måste jag säga!

Men LooL.
Här har vi ju då ett tydligt exempel på hur jävla omogna vi är in the real life. ^^
Haha.. Oh lord!





Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards