Alla inlägg den 1 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 1 februari 2008 05:01

Jo, som jag sa här innan min dator totalt ville ge upp och dö....
Klockan är 05, jag har sovit 3 timmar, jag är pigg och rastlös!
Vad gör man?

Min trevliga gårdag blev ju....Ja, vad säger man?
Där i slutet ville jag bara ge upp o låta döden komma o hämta mig! omg.

Jenny o Sandra kom o hämta mig från jobbet igår vid kl.15.30
Då åkte vi runt och handla lite nödvändigheter, och leta tapeter, vilket vi inte hitta några passande till dom Jenny redan hade.
Vi åkte sen hem till Jenny för att hämta allmänna saker till omtapetseringen i hennes nya lya, och sen for vi dit.(till nya lyan, alla som inte förstod :p)

Att sätta upp första tapeten var ju liksom...Ja..
Det tog typ 2 timmar xD
Då är man INTE snabb asså!
Vi tog oss lite cider o vin på de, de kändes som att de faktist behövdes.
Resten av tapetseringen tog väl ett par timmar de med, men relativt snabbare.
Kl.01 blev vi klara.

Seeegt!
Vi var svinhungriga allihop, så vi drog till Statoil 24/7.
You just got to Love Statoil 24/7. Finns de nå bättre? Det är liksom öppet jämt! xD Haha
Efter de så åkte jag hem.

Satte mig o pilla med Sexzone en stund, och sen gick jag o sov.
Lär väl ha somnat runt kl.02 sådär....Lagom o fint.
Och så upp nu.
Fattar inte varför jag är så jävla pigg. Meen, de kan ju va kul att vara vaken innan solen nångång xD

Tänkte att...När jag ändå inte har nåt för mig, så kan jag ju ta min omfärgning av håret. Det ska bli möörkt! (Y)
Efter de så ska jag väl fixa iordning mig, sen börjar dagen.
Omg, jag är så stressad!

Banken på möte först, sen leta maskara o puder på stan.
Efter de så ska jag gå o jobba kl.12-16
Sen ska jag hinna hjälpa Jenny o dom med hennes flytt, samtidigt som jag ska hinna förfesta, fixa iordning mig själv och bli allmänt klar.
För sen ska jag jobba igen. kl.19-01, och efter de är de efterfest.
Med mina 3 timmars sömn, tror ni jag pallar dagen, eller kommer jag flippa ur totalt senare ikväll?
Well, I guess we'll see 'bout that.

Jag är satans taggad iaf :D

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards