Alla inlägg den 11 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 11 februari 2008 22:12

Blev...lite av varje denna helgen.
I fredags blev de till mamma och fira hennes födelsedag =)
Mycket trevligt :p
Jag och bror lekte väl mestadels av tiden jag var där, med hans radiostyrda helikoptrar, however man nu stavar till de :p
Grymt roliga var dom, så jag önska mig såna i födelsedagspresent. Haha..hur omogen får man lov att vara? Vadå, jag blir ju ändå 21 xD
En natt med R blev de också denna fredagen...Ännu trevligare ^^
Synd att man ska börja sakna människan så fort han drar bara.

I Lördags blev de en shoppingrunda med Jonna, ute i Tuna Park.
Efter de så åkte vi och hämta Kinamat, och sen hem till henne o käka.
Och efter de så åkte vi ut till Kungsör till our lovely gay friend ^^
Vi spenderade den kvällen framför tv'n, kollade på Melodifestivalen.
Jaa, har man typ...bara flator och bögar till vänner, så är de så man får spendera vissa helger. Man får väl offra sig lite för dom homosexuella. xD
Mahaha..
Nejdå, det var faktist kul. Och jag hejar på Amy Diamond, för alla som undrar de :p Sjukt bra låt ju :D
Efter Kungsör så åkte vi hem, inget mer blev de väl den lördagen direkt =)

Söndagen blev hemma.
Kände att jag faktist inte orkade vara social.
Jonna kom dock förbi en sväng med Emelie...dom skulle bara låna min toalett :p haha

Och idag var de jobb som vanligt.
Jag bad Romina komma och sällskapa mig, och de gjorde hon.
Tur för mig att jag har den lilla sötisen. Annars vore de menlöst och sjukt tråkigt att sitta där.
Tur att man kan fördriva tiden med kortspel ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards