Alla inlägg den 22 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 19:00

Mahaha, den du ^^

Nu har jag bakat klart, det tog ju bara 3 timmar så där :p
Att man orkar, och de är ju inte lite varmt heller.
Vissa blev ju lite extremt stora..Jag tror jag har tappat händigheten för bullbakning. Det var ju inte igår man gjorde de sist om man säger så ^^

Nu måste jag ju orka laga mat också *gaah*
Ska man kanske hoppa över de, och ta salladen istället?
We'll see.

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 18:57

Kan ju slänga in ett litet grattis till vårat shoppingcenter.
Tuna Park är utsett till Landets bästa köpcenter.
Den du, de är inte illa =)

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 16:54

Så kul kan man ha på jobbet om man är jag ^^
Vilken givande tidsfördriv..omg, lagom ont i armen sen (Y)

Jag har gjort degen till bullarna, och den har jäst (stavas de så? :s)  Den är iaf asstor nu =D
Yeey
En kvart till, sen kan jag börja baka :p
Haha..jag har så kul liv ^^

Ändrade planer för imorrn blev de också.
Pia ligger magsjuk, så vi kan inte vara hos henne.
Sen ville brudarna på krogen efter melodifestivalen också.
Så det blir som så här..

Middagen och kolla på melodifestivalen blir hos mig, så det är väl kanske dags att röja lite nu :p
Efter melodifestivalen är slut, så drar väl brudarna ut, jag tänker dock inte följa med.
Jag skulle ju hålla mig nykter :p Och dom ska på Lotus, vilket jag anser Suger Kuk, ursäkta mitt fina ordval ^^

Ska kanske ändå till Jenny imorrn natt, hon skulle ha efterfest, och då kan man ju bara gå dit och mingla lite, utan att dricka. ^^
Problemet är ju bara att M ska dit, och den killen vill jag ju helst inte träffa igen.
Får väl se hur jag gör, det löser sig alltid, orka planera

Nu blir de ut till bullarn :D
Peace yo

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 11:36

Nu tänkte jag strax dra iväg och jobba. Den här gången satte jag mig inte o blogga 5 min innan jag börjar ^^ Jag har faktist 20 min på mig att komma dit. Perfekt.

När jag slutat så tänkte jag faktist gå hem och baka bullar =D WOOHOO
Jag har ju tänkt göra de sen i julas, men det har ju inte blitt av eftersom jag inte känt för de :p
Men nu jävlar, nu är jag bullbakssugen, det kom jag fram till inatt ^^

Tänkte ha hemmakväll också, inget party för min del. Känns som att de räcker ett tag sen de roliga förra helgen. Haha.
Lite spa, tända ljus och en bra film. Sounds lika a hit.

Imorrn blir det Melodifestivalen-kväll.
Vi ska åka ut till Pia i Torshälla, ett par brudar och jag ^^
Först blir de middag där, och sen...ah...glo på melodifestivalen låter ju vettigt eftersom de va en sån kväll vi skulle ha :p

Känns som att de kommer bli en bra helg, utan stress och allmän ångest när man vaknar.
Ibland är det värt att hålla sig nykter en helg eller två :p

Yes yes, of to work

Av ♥ Estella B ♥ - 22 februari 2008 00:15

Har man tråkigt så får man väl göra det bästa av situationen, right?
Så...sånt här kul pysslar jag med då ;)
(syftar på bilden för er som är slow)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards