Alla inlägg den 26 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 26 februari 2008 00:37

*gaah*
Jag får ju fan Damp!!
Undra hur många gånger min dator bara ska ge upp och fucka ur totalt, så jag måste starta om hela skiten..
Det blir ju fan inte bättre av att jag är äckligt sjuk och har extrem feber, så jag blir omänskligt,överdrivet överkänslig och vill bryta ihop för minsta lilla.
NEJ, det tar INTE min dator hänsyn till.
Undra om man ska kasta ut helvetet istället.
Då kommer jag däremot av uttråkning.

Inget går som jag vill, det är väl bara att inse att min dator har sitt egna lilla liv, och vägrar göra som jag säger.

Nu är jag arg!
Sängen nästa kanske?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards