Alla inlägg den 16 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 16 februari 2008 22:12

Partyt i torsdags...Det blev ju toppen.
Jag, Jonna, Jenny och Sandra blev de som fira Alla hjärtans dag ihop, dock så satt Sandra bara med på förfesten, och körde ner oss till Harrys sen.

Det blev en rätt lugn kväll, inte så mycket folk ute.. Det kanske är förståligt :p
Vi satt bara och lyssna på musiken, ingen dans. Kan ju kanske också vara skönt ibland.

Jag fick också för mig att jag ville Krama Robin, så jag sprang, i höga skor, från stan till Årby...Och de är ju inte en jätteliten bit.
Jag hade ont i fötterna sen kan jag lova.
Ja, så kan man ju också göra :p
Jag fick iaf krama och pussa på han :)
Good for me.

Efter jag stått och pratat med han ett tag, så sprang jag tillbaka till Harrys igen.
Jonna och Jenny satt och vänta på mig =)
Det blev en rätt tidig kväll för Jonna, hon skulle upp och jobba.
Jag och Jenny satt iaf kvar till stängning.

På hemvägen blev de Rundan, kyckling och pommes med beasås för mig, as always.
Sen gick vi till Jenny, la oss i sängen och kollade på vänner tills vi slocknade :p
Mysigt :D

Fredagen gjorde jag ingenting, satt hemma och glodde film.
Robin, Emil, Marlon och Robins syster kom på natten, dom satt här ett tag, och sen åkte alla hem, utom Robin.

Jag mata han, och sen gick vi och la oss =)
Lika mysigt som alltid.
Jag är glad att du finns i mitt liv. <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards