Alla inlägg den 27 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 23:12

Satt och tänkte på det här om sex..
Det där som alla någon gång har hört att:
"När killar haft sex med många brudar så får dom hög status, när tjejer haft sex med många killar så stämplas dom som slampor, horor, billiga m.m"
Ja, och de håller väl iaf alla tjejer med om att de är fel tänkt.

Vissa killar vill ha en tjej som är oskuld, är det pga. svartsjuka då, att dom inte vill att någon annan vart där först? Eller för att dom kan lära upp henne att göra precis så som dom tycker är skönt?
Andra killar vill ha äldre kvinnor som vart med om mycket inom sex, och då är de pga erfarenheten, och att dom ser det som att dom måste vara gudomliga i sängen då?

Hur kommer det sig?
Även om en tjej legat med många så behöver hon ju inte vara gudomlig i sängen, samma som att en oskuld kan visa sig vara grym i sängen.

Jag själv vill egentligen ha en kille som inte vart med allt för många...Egentligen spelar det ingen större roll, men att jag just vill ha de kan ju bero på svartsjuka, och att jag verkligen kan se killen framför mig -med andra.
Den synen i min hjärna är inte allt för...rolig ^^

Så var går gränsen för att vara en player, eller vara någon seriös?
Jag tycker inte den gränsen finns.
Även om man legat med massor innan, och sen hittar en tjej/kille man fastnar för, då spelar det väl egentligen ingen roll vad man har gjort och inte gjort innan?

Det här är nog nåt jag aldrig kommer fatta iaf :p

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 19:22

Min mamma ringde nyss...typ 6 timmar efter jag skickat messet till henne.
Hon är ju inte snabb iaf...Det lät typ så här:

"Hej, jag såg ditt sms nu"
-Jo...men grattis
"Haha, men jag har ju vart i Norrköping idag"
-ah....just de
"Näe men..lilla gumman, är du sjuk?"
-jaa :(
"Aww...ska jag komma till dig efter jobbet imorrn?"
-Jaa :(
"Ok, vill du att jag ska köpa med mig nåt?"
-Jag vill ha kräm
"Ok, då köper jag med mig Kräm och mjölk, är det nåt mer du vill ha?"
-Nä, inte som jag kommer på nu. Isf säger jag till imorrn.
"Ah, men då ringer jag när jag slutar, så får vi se om du vill ha nåt mer, så kommer jag sen.
-Ah, va bra.
"Gå och lägg dig och vila nu, det är bra för dig"
-Ok


Haha, det är så skönt när man får känna sig som ett litet barn, och mamma kan göra allt bra igen.

<3

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 18:25

Every night when I would go to sleep
I couldn't stop dreaming about you
Every now and then when I watch you
I wish that I could tell you that I want you
If I could have the chance to talk with you
If I could have the chance to walk with you
Then I would stop holding it in
And never have to go through this again
And now you're runnin' round in my head
I'm never gonna let you slip away



It's real love that you don't know about

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 14:21

Det är något fel med Sexzone, någon annan som märkt de?
Igår gick det inte att logga in alls, det stod att inloggningsuppgifterna var fel blablabla.
Idag går de inte ens att komma fram till sidan.
Jag undrar då vad dom pysslar med nu.

Jag kan ju inte prata med Roof heller, eftersom han är i Thailand och aldrig kommer in på msn när jag behöver han.

Vad ska man göra åt de då? Jag kan ju inget om de dära, och folk frågar mig vad som är fel hela tiden.
Vad ska jag svara då, när ingen kan säga till mig vad problemet är?
Uh..ibland tröttnar man.

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 14:08

Jag lyckades!
Jag gick ut, utan att ramla ihop :p
Jag var tvungen att gå o handla, mamma slutar ju inte än på ett tag.
Till min stora besvikelse hade kiosken ingen kräm. Så värdelöst, jag gick ut helt i onödan. Men de var nästan värt de ändå.
Det finns inget bättre än när det vänder.

Det är rätt typiskt att jag var tvungen att bli sjuk precis nu, när de är min vecka. Och med min vecka så menar jag att...Jag får spela hög musik, för min granne jobbar dubbla pass, så han är inte hemma och kan då inte klaga på mig.
Jag utnyttjar de ändå, även om mitt huvud inte riktigt vill.
Men inget är bättre än riktigt hög musik. Jag blir glad.

Däremot är mitt överkänsliga humör inte borta än.
Jenny började prata på msn, om hur lycklig hon är och att hennes dejt är så perfekt och att det känns som en saga, men hon är fortfarande rädd att bli sårad igen.
Så jag ringde till Jonna, så började jag gråta igen. Hahaha
Men förstår inte folk att dom inte kan prata om sina problem och icke problem med mig, när jag mår dåligt?
Jag orkar faktist inte alltid höra!
Även om jag är glad för hennes skull, men jag är faktist sjuk och känslig nu. xD
Gud så patetisk jag känner mig, och Jonna skratta åt mig.
Haha, jag förstår henne ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 27 februari 2008 12:03

Har aldrig mått så dåligt som igår.
Min feber var ju världsextrem. Jag brände mig liksom på mig själv :s Mina händer och magen var kokheta, man kunna fan lätt steka ägg på mig, ändå frös jag som en idiot och låg nertryckt under täcken.
Man blir ju lite skraj fan.
Inte kunna jag gå heller, försökte jag resa mig så fick jag sätta mig direkt igen, de snurra ju lite för mycket där.
Usch säger jag bara! Aldrig mer förhoppningsvis.

Idag är min feber inte lika illa, känns bara lite i huvudet och har fortfarande ont i kroppen. Däremot känns det som jag blitt förkyld mitt i allt, hade asont i halsen när jag vaknade.
Hahaha...Jaa, inget kan ju vara illa nog. Kan faktist inte låta bli att skratta.

Jonna är iaf nästan frisk nu. Hon ligger en dag före mig, så jag kan ju kanske nästan se hur min dag kommer vara imorrn isf, som hon mår idag? Jo, ungefär så, Haha...de är ju rätt bra ^^

Tror jag ska ringa mamma, så hon får åka o handla nå käk till mig, eftersom jag inte har käkat och knappt druckit på 2 dagar, så är de ju inte så konstigt att jag mår som ett dött djur, och de hjälper ju inte heller för tillfriskningen ^^
Kräm vill jag ha, det är de enda jag känner att jag skulle kunna äta.
Allt annat får mig att må illa.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards