Alla inlägg den 6 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2008 23:28

Satt och läste på tjuvlyssnat.
Vissa är ju riktigt dumma i huvet, och de blir så sjukt roligt av de hela...
Tänkte lägga upp de bästa...Vet dock inte om man får göra så...
Men då får väl nån skälla på mig isf ^^
---------------------------------------------------


Kille 20+: Ska vi ta tåget ned till Borås och gå på djurparken?
Tjej 20+: Ursäkta?
Kille 20+: Ja, de har ju direkttåg till Borås numera. Rakt till djurparken. Man kan åka över dagen bara.
Tjej 20+: Men jag känner ju inte dig!
Kille 20+: Tänkte man kunde fråga ändå…

----------

Tjej #1: Alltså min kompis sjöng den där "Take me to your heaven" igår, men sjöng fel! Han sjöng "take me to your heaven, hold on to your knees".
Tjej #2: Såå dum!? "take me to your heaven, hold on to a tree" sjunger hon ju!
Tjej #1: Jaa, guud va dum han är.

----------

Kille 1: Så vi möts igen..
Kille 2: Vem fan är du?!

----------

Tjej 25+: Är det smultron i den? (pekandes på Strawberry surprise McFlurry)
Kille 25+: Om det är smultron i Strawberry surprise? Nej det tror jag inte, men det kanske är det som är överraskningen.

----------

Tjej 18+ #1: Hur känner ni varandra?
Tjej 18+ #2: Vi har känt varandra sedan vi låg i magen.
Tjej 18+ #1: Men hon är ju ett år äldre, hur kunde ni ligga i magen samtidigt då?
Tjej 18+ #2: Våra mammor är olika gamla.

----------

(Kvinna 45+ tar nummerlapp på apoteket med nummer 007 och lämnar den när det är hennes tur till receptarien)
Kvinna 45+ (skämtsamt): My name is Bond. James Bond.
Receptarie (ilsket): Jag behöver inte veta ditt namn!

----------

(Två expediter står bakom disken och pratar.)
Expedit 1: Det kom precis en kille och köpte 31 stycken likadana tröjor, och jag var ju bara tvungen att fråga vad han skulle ha dem till och då svarade han bara "orka tvätta"!

----------

Tuggummituggande tjej #1: Har du hört att dom snott 63 kg sånt man har i lussebullar?
(tystnad)
Tuggummituggande tjej #2: Vem fan snor 63 kg russin?!

----------


Tjej #1: Asså, det är inte klokt du måste hjälpa mig, jag är helt fast i ett dataspel. Igår satt jag sex timmar och bara spelade.
Tjej #2: Aha, Martin spelar det där asmycket också. World of Warcraft va?
Tjej #1: Va, nej! Jag spelar MS Röj.

----------

Pojke 4+: Får jag glass sedan då, mamma?
Mamma (stressad): Nej, vi skall snart äta, gubben.
Pojke 4+: Men! Jag vill ha GLASS!!
Mamma: Men nu har jag sagt nej, och då blir det nej!
(Paus).
Pojke 4+: Jaha, då tar jag livet av mig!

----------


Äldre dam: Stannar du på Persborgs station?
Busschaufför: Jag har inte bestämt mig än.
Äldre dam: Men stannar du där?
Busschaufför: Vi får se.

----------


Två killar ~20 går på stan och ser en skitsnygg tjej ~23 som är rullstolsburen.
Kille 1 (till kille 2): The lord gives… and the lord takes

----------

Ett kompisgäng ~20 sitter och dricker öl. En av killarna har med sig sin flickvän.
Tjejen (lutar sig fram mot pojkvännen): Nu är vi förlovade!
Pojkvännen (ser besvärad ut): Hmmm…
Tystnad.
Killkompis: One ring to rule them all…

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2008 19:19

Mm..så fint ser de ut på bordet på jobbet, efter Jag och Romina vart i farten ^^
Orka städa?

Har kommit fram till att...Det inte bara är jag som behöver terapi i denna världen :p
Jag som går till Jenny för terapi, eftersom hon är äldre och vart med om saker jag går igenom nu.
På samma sätt kommer Anna-Karin och Rommi till mig för att prata, eftersom jag är äldre än dom.
Bra skit!

Jag och Jenny skulle ju ut ikväll, våran nya traddis...fast vi missade ju förra onsdagen eftersom vi hade endel att göra då.
Men ändå...Gå på Harrys och dricka cola. Spännande liv måste jag säga :p
Haha..Näe men, det kan ju vara kul, bara för att ha nå att göra och inte sitta hemma varje dag. Fan vad gammal jag låter :s Dricka cola på krogen. Vad har hänt med mig?!
Aaaanywhoo..
Idag orkade jag inte gå ut ändå.
Jag gick o la mig vid kl.17, och blev väckt...inte mindre än 4 gånger på den lilla timman jag skulle sova.
Ja, för vem får sova i denna världen?
Ingen utgång alltså.

Jag skulle göra rent min ugn idag. Det var så de va.
Jag sprayade på nå rengöringsmedel igår kväll, som skulle sitta på till idag då jag kom hem från jobbet.
Nu har jag ju kommit hem från jobbet för länge sen, och fortfarande inte torkat ur den.
Är jag lat eller vadå?
Nej, men man kanske har taskigt minne. Det är ju liksom inte varje dag man gör rent en ugn.
Jag får väl sätta fart då.

Peace yo

Av ♥ Estella B ♥ - 6 februari 2008 00:48

Idag är jag gladare =). Vet inte varför, men som Daniel säger "Man behöver inte ha nån anledning för att vara glad"
Han har rätt! Det behöver man faktist inte.

Jobbade en sväng idag, och när jag sluta så kom Jenny och hämtade mig.
Först åkte vi hem till henne, sen gick vi ner på stan och sprang våra små ärenden ^^ Och sen gick vi tillbaka till henne o lagade middag.
Det blidde klyftpotatis, gräddfilsås och köttfärskorvar. Haha.. Hur gott som helst.
Hon tycker nämligen att de är roligare att äta maten om den ser rolig ut, jag är ju lika sjuk i huvet, om inte sjukare, så jag håller med. :p
Däremot så såg köttfärskorvarna inte lika goda ut då dom var råa ^^

Efter vi käkat så ställde jag mig och diskade. Ja, det är bra att ha mig som vän måste jag säga. :p
Efter de så var de inte så mycket mer.
Vi satt o värmde oss framför våran fina öpnna spis *lool* (Jag lägger upp bild på den sen när jag får den. Eftersom min telefon bestämde sig för att ge upp, och låta batteriet ta livet av den, så kunna jag ju inte ta kort själv, så dom ligger på jennys lur.) Bra förklaring de blev då :p

Anywho.
Efter vi umgåtts, och jag fått dagens dos av terapi, så gick jag hem.
Place'a mig framför datorn, sådär för ovanlighetens skull.
Eftersom jag verkligen inte orkar leka nörd och fixa min tv, så finns de inte så mycket annat att göra :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards