Alla inlägg den 24 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 24 februari 2008 19:55

Har ni sett den?
Då hon har släpat med killen från baren hem, han med de långa blona håret.
Och efter dom haft sex ligger dom och pratar, eller han pratar -Om sitt ex.

Killen -Vi har ju delad vårdnad, Jag och Lillemor, partnar för alla kostnader och så där. Det går som på räls faktist. Du vet, vi firar jul och födelsedagar ihop.
Ah, Lillemors nya snubbe är med också, förbannat trevlig snubbe faktist.
No hard feelings där inte


LooL
Såå jävla klockrent!

Av ♥ Estella B ♥ - 24 februari 2008 18:48

Men LooL, Jag diggar den här "skylten"  stenhårt asså!
Kan verkligen se Ica-Stig framför mig, stå och säga så där.

GO ICA!

Av ♥ Estella B ♥ - 24 februari 2008 17:38

Middagen igår blidde ju för jävla trevlig ^^ haha
Jonna, Emma, Emelie och Jag blev de tillslut iaf. Det är svårt att planera en middag när man inte vet hur många de är som ska komma, kom vi fram till igår :p
Det gick ju bra iaf.

Satt och kolla på melodifestivalen gjorde vi ju såklart också, och jag måste säga de att...de där var ju de värsta avsnittet någonsin.
BARA dåliga låtar.....Ok, en rätt bra, och det var ju Frida.
Herregud, det är ju tur att Björn Gustavsson står för underhållningen så man har lite att se fram emot. Love that guy.

Tjat om att jag skulle med ut blev det ju också, as i knew.
Jag vek mig ändå och hängde med.
"Förfesten" blidde ju här, eller de var väl mest Jonna som satt och drack, jag hade ju inte vart på bolaget, så jag fick gå ut nykter, och omg... det gör jag ju aldrig mer om kan jag lova.
Mitt temperament håller inte för fulla människors kösystem!
Jag ville ju slå ner allihop, och som jag sa...synd att man inte hade motorsåg med sig.

Det blidde till att halsa för mig när vi kom in på Lotus, Jag svepte min lilla jäger-bullbull på typ 5 sekunder :p Haha..Starkt jobbat Me ^^

Det var Release Fest där på Lotus, tror det var för nya 016.se, det bästa av Eskilstunas nöjesliv blablabla...nåt sånt.
Emma hade iaf inbjudningskort, så de blidde gratis för oss att gå in. Mycket bra =)
Skulle ju aldrig lägga ut en hundring för att gå in på det där stället.
Känner ni också hur jag dissar allting? :p haha.

Tråkigt hade jag i början..
När jag blidde full, typ strax innan stängning, så var de jag som rocka loss.
Dansa på högtalare och på scen är ju en självklarhet!

Efter de stängt så drog vi på efterfest hos Jenny, Jag drog med mig Anders dit också.
Jonna och Emma drog ju nästan direkt.
Anders vettefan när han drog...Han var borta sen iaf ^^

Massa massa folk kom de på efterfesten, det var riktigt kul faktist.
Börja prata med en brud där, de här var faktist lite komiskt...
Vi kom in på födelsedagar, och hon sa att hon fyller år om 3 veckor, och jag sa att jag fyller om 2...Så sa hon 7'e Mars, och jag typ
"JAA! MEN JAG FYLLER JU FAN OCKSÅ ÅR DÅ!"
Så sa hon att jag måste komma på hennes fest, så jag fråga vars hon bodde, så sa hon att hon bodde på Västeråsvägen... Så kom jag igen och typ
"MEN WTF!! JAG BOR JU OCKSÅ DÄR!
Hahaha...helt sjukt.
Världen är bra liten va?

Hem blev de för mig imorse.. Jag kom hem runt kl.8 :p
Då har man haft kul, och jag var rätt sliten.
Jag har trampat på flera miljoner glasbitar, jag lovar. Min fot är helt svullen.
Jag skulle också (dum som jag är) öppna en ölflaska med konservöppnare (?) Ja, fråga inte varför :p
Det gick ju inte bra iaf, jag har några sår på händerna nu, de gör rätt ont.
Ah, synd är de om mig ^^

Helfestligt

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards