Alla inlägg den 17 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 februari 2008 21:58

Minns inte vad jag sagt.  Du blev arg.
Det blev lite för mycket igår.
Nu har jag ångest, jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag är inte sån där ju.

Vet inte vad jag ska eller vad jag borde göra.
Ingenting? Eller allt jag kan? Vad kan jag göra? Ingenting.
Jag vågar inte ringa dig. Jag vågar inte skicka ett mess.
Varför? Är jag så jävla feg?
Jag vet ju inte vad jag ska säga, utom Förlåt.
Förlåt, så djupt ifrån hjärtat som det bara går.

Hur kan jag inte förstå att andra människor också har känslor?

Alla gör misstag, right?
Jag lär mig bara inte av mina, det är skillnaden.

Av ♥ Estella B ♥ - 17 februari 2008 21:00

Om trippen till Västerås och Club Kak...
Det skriver jag om en annan dag, det hände riktigt mycket på dom timmarna där borta.

Just so you know ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards