Alla inlägg den 29 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 29 februari 2008 22:54

Jimi ville att jag skulle ha fest idag, men jag är fortfarande lite för sjuk för att orka hålla i ett party.
Så han drog på krogen istället, så vill han att jag ska komma dit nu.
Men orka mannen.
Jag sa nej.

Så fråga han om han kunna komma till mig inatt.
Mitt samvete skriker NEEEJ!
Why? Inte som att det står nån ivägen för det.
Han borde ju få komma. Han vill komma. Vill jag att han ska komma?
Jag kom med en bortförklaring.

Varför gör jag så här då?
Jo, för enligt mig så är det någon som står i vägen.
Jag har aldrig sagt nej till Jimi förr.
So...Will I pass tonight then?

Får se sen.

Peace and Love to Yall
HAHAHA

Av ♥ Estella B ♥ - 29 februari 2008 14:15

Roofius vardagliga små tankar?


Roofius^ säger:

kan du nån bön?

Roofius^ säger:

hehe

[Ella] säger:

näe fan...va tror du om mig

Roofius^ säger:

meh

Roofius^ säger:

tack för vårt vardagliga bröd amen

[Ella] säger:
Hahaha

Roofius^ säger:

alltid tänkt ..tänk dig en familj

Roofius^ säger:

typ som lilla huset på prärien

[Ella] säger:

ah

Roofius^ säger:

den familjen du vet med krulltott .. knightrider- hasselhorf look-a-like gubben

[Ella] säger:

aah :p

Roofius^ säger:

ja .. han sliter arslet av sig..har 3 jobb för att få bröd till ungarna

Roofius^ säger:

sen vid matbordet haja vad paff han blir när ungarna tackar gud för hans brödlimpa som han slitit sig blodig för

[Ella] säger:

*LMAO*

Roofius^ säger:

*ASG*

Roofius^ säger:

ja rätt grymt?

Roofius^ säger:
jag ser fan inte på lilla huset på prärien.. mobbing av hasselhord snubben
Roofius^ säger:

gud gör inge o få äran för allt gott som händer

Roofius^ säger:

helt otroligt.. fucking insider borde ta han iställe
[Ella] säger:
HAHA! You're a sick fuck my Love

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards