Alla inlägg den 18 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2008 21:26

Jag tar de lite fort, och jag tar bara det jag minns (vore iof lite svårt att berätta saker jag inte minns ^^)

Jag började Lördagen med att gå till Jonna...I HÖGA skor! Är jag helt störd eller? Jag hade fortfarande ont i hälen av dom skorna, från i torsdags, men jag pinar ju på mig dom ändå (Det var ju tur att jag tog med mig extra skor)
Hos Jonna fanns iaf hon och Pia, dom hade börjat förfesta lite smått, så jag satte igång jag med.

Erika dök också upp efter ett tag, och sen kom Kalle och hämta oss.
Vi åkte först till MAX, för att typ alla ville käka, sen fortsatte vi mot Västerås.

Förfest hos en brud, vars namn jag inte nämner, för jag vet inte om de är ok, men vi kan kalla henne för "K"  xD
Det var rätt många där, men jag och namn...det går inte ihop direkt.
Jag träffade iaf värsta mysiga bögen :D Han minns jag :p
Ah, inte mysigare än min egen Kristian då, men iaf
Och tjejen som jag skulle lägga in en stöt på (I know, I'm not gay. Men de är väl tillåtet att leka lite? :p) Vi hade bestämt de, jag och den gulliga bögen. Haha
På fyllan är jag ganska charmig (i vissa fall) och rätt jävla pantad.
Min "Raggningsreplik" blev like "Vilka snygga strumpbyxor du har" *lool*
Jag är kunglig!
Min fina replik i bilen, som kom från precis ingenstans, var ju ännu mer klockren.
"Är det nån som har rakat sig idag"
Pinsam tystnad de blev då...tills alla bröt ut i asgarv


På förfesten blev vi kvar till strax innan 21.30, jag hetsdrack som en jävla idiot, halsa allt, för jag vart stressad, jag visste inte när vi skulle ut och allt sånt.
Dom hade iaf beställt taxibussar till alla, så vi åkte taxi in till stan, till Club Kak.

Väl därframme så kommer min blackout, allt slår till på en gång, så jag satte mig utanför krogen, för att få luft och sådär..

Det har inte gått nå vidare för mig, jag minns knappt någonting, jag satt iaf i en polisbil plötsligt, dom körde mig till tåget, men inget tåg gick, och inga bussar heller.
Så polisen ringde tydligen till Jonna (min vän asså) och sa att hon skulle komma ut och möta mig, så körde dom tillbaka mig till Kak.


Polisen lämnade av mig till vakterna som skulle se till så jag drack vatten, men jag ville ha cola, så cola fick de bli :p
Pia satt med mig i början, tills jag kom på fötter och blev pigg igen.
Då började jag släppa loss igen :p
Dans på scen, en självklarhet, kollade på den där...Sandra whatever också.
Stod också och pratade med vakterna i nån timma så där, dom tyckte om mig och Pia, och mina bröst *rolleyes*
Jag fick ett "Jag älskar dig" kort av ena vakten å :p Haha

Anywho..
När Kak stängt så gick vi, Jag, Jonna, Pia, Erika och Jonnas ragg, till tågstationen och vänta på Kalle.
Han kom efter ett tag, och så åkte vi hem. Eller först förbi Statoil, jag skulle ju ha fyllekäk såklart :p

Massor mer hände, orkar inte gå in på allt.
Jag har släppt allt utom en sak, jag tänker att...Herregud, alla skämmer väl ut sig och gör bort sig nån gång!?
Men jag vet inte om det här vart den sista gången jag fick göra bort mig för honom, den där...speciella.
Kan inte säga mer än förlåt iaf, sen är det väl bara att gå vidare.
What else can I do?

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2008 20:47

Så ja, hemma igen från Jonnas jobb.
Hon skulle bara värma lasagne och lägga i matlådor.
Medans hon packa in i matlådor så stod jag och plasta in dom. Sjukt kul =D
Jag vill ha en sån maskin hemma, fatta vad händigt de vore :p

När vi var klara borta vid hennes jobb så åkte vi till Sporthallen och lämnade maten till killarna som skulle käka.
Så satt vi där och vänta på att dom skulle bli klara, och efter de så åkte vi hem till Erika på en snabb fika =) Mycket trevligt.
Efter det åkte jag hem och käkade min lasagne som jag fick med mig. Helt underbart god!

Jonna ringde nyss och fråga om vad som händer i helgen, hon tänkte nämligen sätta ihop en liten grupp brudar, så tänkte hon att vi skulle käka lite middag och sen kolla på melodifestivalen allihop.
Låter som en mycket bra plan =)
Jonna har bestämt sig för att bli en sån liten fixare, som ska fixa massa aktiviteter man kan samlas och göra på helgerna.
Skönt de, då slipper man ju planera så mycket själv ^^

Vi kom fram till det, att social-livet börjar komma igång nu, efter den mörka kalla "vintern" då alla typ går i ide.
Men man är ju så jävla deppig den här årstiden i vanliga fall, just nu känns de ju som värsta våren, energin börjar komma tillbaka.
Det är riktigt skönt faktist. Får väl se hur det håller i sig.

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2008 16:19

Nu har jag vart duktig flicka och skrivit in mitt CV till jobbet i London, i datorn. Det tog bara en halv vecka, but then again, ingen har anklagat mig för att vara snabb. ^^
Fick nån onaturlig lust att söka massa jobb idag, vet inte varför.
Så jag gick hem från jobbet och satte mig o fixa CV't.
Nu står jag iaf på intresseanmälan för jobb i Nya Zeeland och Australien, Au Pair i USA, och så ska jag bara skicka in CV't till jobbet i London.
Vad hurtigt av mig ^^
Borde egentligen söka fler jobb, fast här i Sverige då, typ Stockholm. Kollade lite på Platsbanken, men hittade inget jag direkt fastna för.
Det löser väl sig, nånstans hamnar jag nog tillslut. =)

Ska iväg med Jonna strax också.
Hon hade lite jobb att fixa, och ville inte göra de själv, så hon fråga om jag kunna följa med och sällskapa.
Inte som att jag har nå bättre för mig, så why not.

Pratade lite snabbt med Lisa idag, dom hade tydligen 14 plusgrader där nere i O-hamn, och det hade börjat växa vårblommor.
Asså...it kinda freaks me out...Vi är mitt i vintern nu egentligen, och vi ska tydligen ha upp mot 10 plus här imorrn.
Vart ska de sluta kan man ju undra.
Nån som är så där duktig av sig och tänker på växthuseffekten och sånt?
Well I don't

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards