Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

So...Ella Goes GayParty

Av ♥ Estella B ♥ - 18 februari 2008 21:26

Jag tar de lite fort, och jag tar bara det jag minns (vore iof lite svårt att berätta saker jag inte minns ^^)

Jag började Lördagen med att gå till Jonna...I HÖGA skor! Är jag helt störd eller? Jag hade fortfarande ont i hälen av dom skorna, från i torsdags, men jag pinar ju på mig dom ändå (Det var ju tur att jag tog med mig extra skor)
Hos Jonna fanns iaf hon och Pia, dom hade börjat förfesta lite smått, så jag satte igång jag med.

Erika dök också upp efter ett tag, och sen kom Kalle och hämta oss.
Vi åkte först till MAX, för att typ alla ville käka, sen fortsatte vi mot Västerås.

Förfest hos en brud, vars namn jag inte nämner, för jag vet inte om de är ok, men vi kan kalla henne för "K"  xD
Det var rätt många där, men jag och namn...det går inte ihop direkt.
Jag träffade iaf värsta mysiga bögen :D Han minns jag :p
Ah, inte mysigare än min egen Kristian då, men iaf
Och tjejen som jag skulle lägga in en stöt på (I know, I'm not gay. Men de är väl tillåtet att leka lite? :p) Vi hade bestämt de, jag och den gulliga bögen. Haha
På fyllan är jag ganska charmig (i vissa fall) och rätt jävla pantad.
Min "Raggningsreplik" blev like "Vilka snygga strumpbyxor du har" *lool*
Jag är kunglig!
Min fina replik i bilen, som kom från precis ingenstans, var ju ännu mer klockren.
"Är det nån som har rakat sig idag"
Pinsam tystnad de blev då...tills alla bröt ut i asgarv


På förfesten blev vi kvar till strax innan 21.30, jag hetsdrack som en jävla idiot, halsa allt, för jag vart stressad, jag visste inte när vi skulle ut och allt sånt.
Dom hade iaf beställt taxibussar till alla, så vi åkte taxi in till stan, till Club Kak.

Väl därframme så kommer min blackout, allt slår till på en gång, så jag satte mig utanför krogen, för att få luft och sådär..

Det har inte gått nå vidare för mig, jag minns knappt någonting, jag satt iaf i en polisbil plötsligt, dom körde mig till tåget, men inget tåg gick, och inga bussar heller.
Så polisen ringde tydligen till Jonna (min vän asså) och sa att hon skulle komma ut och möta mig, så körde dom tillbaka mig till Kak.


Polisen lämnade av mig till vakterna som skulle se till så jag drack vatten, men jag ville ha cola, så cola fick de bli :p
Pia satt med mig i början, tills jag kom på fötter och blev pigg igen.
Då började jag släppa loss igen :p
Dans på scen, en självklarhet, kollade på den där...Sandra whatever också.
Stod också och pratade med vakterna i nån timma så där, dom tyckte om mig och Pia, och mina bröst *rolleyes*
Jag fick ett "Jag älskar dig" kort av ena vakten å :p Haha

Anywho..
När Kak stängt så gick vi, Jag, Jonna, Pia, Erika och Jonnas ragg, till tågstationen och vänta på Kalle.
Han kom efter ett tag, och så åkte vi hem. Eller först förbi Statoil, jag skulle ju ha fyllekäk såklart :p

Massor mer hände, orkar inte gå in på allt.
Jag har släppt allt utom en sak, jag tänker att...Herregud, alla skämmer väl ut sig och gör bort sig nån gång!?
Men jag vet inte om det här vart den sista gången jag fick göra bort mig för honom, den där...speciella.
Kan inte säga mer än förlåt iaf, sen är det väl bara att gå vidare.
What else can I do?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards