Alla inlägg den 5 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2008 01:27

Jag har panikångest!
Jag vet inte vart fan jag ska ta vägen längre.
Precis allt går åt helvete just nu. Det känns förjävligt måste jag säga.
Flytten till Spanien läre inte bli av, inte på ett tag framöver iaf.
Så jag började fundera på London istället.
Ge upp min lägenhet här totalt, alla saker, börja om, och flytta till släkten.
Jag vill göra nåt nytt, jag vill bort från den här stan.
Är så trött på folk bara.

Vad tror ni?
Klarar jag av att ta ett steg ut och lämna allt bakom mig?
Minnen. Det svåra. Det lätta.
Jag borde.

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2008 01:13

Robin och jag vaknade...nångång på lördagen...om vi ens hann sova så mycket.
Man vet ju aldrig.
Jag rolla han, så gick han hem iaf xD

Ringde syster o sa att hon skulle komma till mig, eftersom jag lovade henne att umgås då jag var full i fredags.
Jag har kommit fram till att jag lovar jävligt mycket på fyllan. Undra om man borde ta mig så seriöst då? ^^

Hon var ju som vanligt, och de var bara A som gällde.
Så jag tvinga hit min lillflata istället :p
Hon kom väl nångång på eftermiddagen, så började vi dricka lite vin.
Vet egentligen inte varför...de bara blev så.

Vi satt hos mig hela dagen, Jag, flatan och vinet, och så kom Anders mot kvällen.
Vi bestämde oss för att gå ner på DT.
Vem väljer egentligen att gå till jobbet när man är ledig?
Aja, ingen som påstått att jag är smart iaf... ^^
Där nere fortsatte partyt, Jag tror jag var rätt inne på att supa ner Anders totalt. Man kunna ju nästan tro de :p

Det hände inte så mycket där nere.
Jag stod o prata med Jenny i baren, Romina åkte sista bussen hem, och Anders place'a sig på dansgolvet...
När de stängde så kände jag att jag inte orka va så sällskaplig längre, så jag sa Hejdå till Anders, så fick han hitta hem själv.
Jag och mina elakheter. Hur kommer de sig att jag alltid låter nyinflyttade folk gå ensamma hem mitt i natten i en stad dom inte är så jättevana vid?
Det är ju inte första gången jag gör så :p
Jag tror att allt ordnar sig ändå. haha.
Han lär hittat hem iaf :p

Söndagen blev seg.
Jag vakna med en jävligt stor fylleångest. Omg...tror inte jag mått så dåligt på länge.
Jag ringde Jenny direkt, och så gick jag dit på en terapimiddag.
Resten av dagen låg vi typ o halvsov. Skönt värre.

Gick hem därifrån på kvällen nångång, och dega hemma istället.

Aldrig mer supa?
I wanna say Yes.

Av ♥ Estella B ♥ - 5 februari 2008 01:03

Helgen då...
Började ju fredagen med stress. Lagom jobbigt sådär.
Jag hann ändå inte allt jag skulle göra.

Min syster kom till mig runt kl.16, hon skulle hämta min nyckel eftersom hon skulle låna min lägenhet på kvällen.
När hon kommit satte vi oss och tog en cider....eller iaf jag, hon tog en öl ^^
Efter de så blev de skynda till Jenny.
Åkte först till hennes gamla lägenhet i Lagers, packade och fixade lite där, efter de så åkte jag tillbaka till hennes nya lägenhet, och skulle stryka soff-fodral..Det gick ju förstås åt helvete. Hade inte förväntat mig annat.
Jag sket i de och satte mig o tog ett glas vin och började fixa iordning mig.

Sen gick jag ner o jobbade. Fortsatte dricka lite där nere, och spelade spiknykter. Undra vem som gick på den? xD
Gick lite tidigare från jobbet, kände att de ändå inte var så mycket folk.
Så jag ringde Åke o tvinga han att komma tillbaka o hämta  mig ^^
Jag är såå snäll :p
Han körde mig iaf hem..Där gjorde jag nåt...typ...kolla läget ;p
Robin, A och M följde iaf med mig tillbaka till jobbet sen.
Där satt vi inte så länge...
Men orka gå in på detajler.

Senare så gick Jag och Robin hem till Jenny på hennes inflyttningsfest, vilket inte var så mycket till fest ändå. Folk hade gått redan.
Jag är inte så snabb av mig :p
Vi satt iaf där, Jag, Jenny, Jonna, Sandra och Robin.
Spelade nåt spel...allmänt trevligt.

Efter de så åkte jag och Robin hem till mig.
Och där blir jag tyst.


Trevlig Fredag måste jag säga, och Jennys fest spåra inte ur med att klämma tuttar och hångla upp halva stället. Nejnej.
Vad har hänt?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards