Alla inlägg den 7 februari 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 7 februari 2008 23:00

I am a wandering stranger
Lost all alone
I am a million miles away
I know you're waiting for me
To come home again
But I am searching for an answer
Please try to understand

Av ♥ Estella B ♥ - 7 februari 2008 22:28

Ja, det var precis det här på bilden som jag satt och roade mig med idag...I nästan 2 timmar.
Ingen bra tidfördriv kan jag påstå, man blev ju bara arg :p

Romina och A-K kom och räddade mig sen iaf.
Vi satt och spelade kort för ovanlighetens skull :p
Roligare än så blir de inte riktigt.

När jag stängde så gick jag förbi andra jobbet, för jag skulle säga till att Jenny inte kunna jobba imorrn.
Då frågade han om jag hade tid.
HAHA! Så lätt ska han fan inte få de.
Vill han vara så jävla #!%. *gaah* Då får han fan ta skiten också!
Jag kommer inte tillbaka till de där jobbet igen..Förhoppningsvis.
Får vi väl se om han är så duktig som han tror, och om han klarar sig själv imorrn.
MOHAHA!
Han lär få panik. Han vet inte vad han ska göra heller.

Anywho..
När jag kom hem så städa jag en sväng, och sen kom Jonna förbi.
Vi lagade middag...Jävla avancerat...Makaroner och köttbullar ^^
Med lök! My God, Jag älskar lök!
Efter vi käkat så lekte jag duktig, och fixade min antennsladd till tv'n *stolt*
Så är jag sån där som pappa, när nåt är bra så kan jag ändå inte sluta pilla, för att försöka få de ännu bättre. Nån sjukdom de där xD
Vi satt iaf och kollade på QX-galan. I Love Bögar liksom! They rock.
Jonna satt o kollade med mig till strax efter 21, sen åkte hon hem =)

Trevlig dag.

Och imorrn bär de väl antagligen av till mor. Hon fyller ju år, den gamla saken...Vet dock inte hur gammal hon blir (A) 43 tror jag ^^ Haha, de märks väl imorrn...
Iof så fyller hon ju alltid 25 som hon säger, så skriver man 25 på kortet, så har man ju inte gjort bort sig med att skriva fel ålder iaf.Haha
Det är dumt att vara dum.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards