Alla inlägg under juli 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 28 juli 2009 13:21

En full dag igår. Full med saker att göra. Och så blev jag full också.
Vi började med att gå ner på stan, Jag & Robin, vid lunch. Mötte upp min mamma och gick och lunchade. Mötte upp min minisyster för lite shopping.
Inte så mycket för min del. Nytt puder, lösnaglar och nya leggings.



Efter det åkte Robin och jag hem till min lägenhet. Fortsatte med städning och så.
Gick och käkade på Ericssons sen.



Ner på stan. Satte oss på Bishops Arms och tog en öl. En underbart god öl!
Fortsatte mot Time Out sen, och tog ännu en öl. Plus några fler.



Adam dök upp nån timma senare, och sen droppade Jenny in med sina vänner. Sina underbara vänner, Gud vad dom var trevliga, roliga & mysiga :)


Satt och snackade bort kvällen. Fick med oss Adam, Jasse och Carro hem på efterfest sen. Inte så mycket till efterfest, men en drink iaf.
Gick o sov efter det.



Nu är jag vaken och bakis. Hej och hå, så kan det gå!


Av ♥ Estella B ♥ - 26 juli 2009 21:42

Jag fick mitt bankomatkort idag. Beställde de för nån vecka sen. Har bara inte vart hemma o hämtat post.
Visst vart de sjukt fint!? :D



Var hemma i min lägenhet idag, som sagt.
Städade lite, dammtorkade o så. Det kan ju behövas emellanåt eftersom den står helt tom :p



Efter det gick Jag och Robin och mötte upp Adam på DT.
Adam ville bjuda oss på mat idag. Ingen aning om varför, men det är ju alltid uppskattat. Snäll kille...Den där Adam ^^



Gick och handlade massa kalorier på Ica. Chips, läsk och godis, och sen tog vi bussen hem.


Robin och jag ska ha fredagsmys. Fast söndagsmys. Han är ledig idag, och ledig imorrn. Då får man passa på.
Nya Wallander blir det "Kuriren". Hoppas den är bra skit!



Av ♥ Estella B ♥ - 25 juli 2009 19:12

Jobba, jobba. Snart ska jag jobba.
Åker dit tidigare idag. Chefen ska få äran att laga mat åt mig ^^
Har inte "hunnit" äta något idag, och ska jag stå o jobba till inatt så behöver jag mat.


Evelina den fina kanske skulle kika ner på jobbet ikväll. Ta sig nån öl eller så.
Gör hon det är det lätt hänt att jag också tar mig några kalla. När jag slutat såklart ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 25 juli 2009 16:13

Partyt i Torsdags började ganska lugnt. Vi satt först hos Jonna men gick över till mig sen. Anledningen att vi bytte plats? -Jag har större balkong!


Kameran togs fram och det blev bilder. Massa bilder. 160 stycken för att vara exakt.
Ni får inte se alla. Ni får se 9 av dom.
Varsågoda!




Vi började med att raka hår (med min ögonbrynstrimmer). Det har Jonna velat göra länge, men aldrig kommit till skott.
Eve hakade på trenden hon med ^^






























Partybord ^^



GRUPPBILD!



En glad Jonna.



En...Full? Jag



Sen gick det bara utför.
Korten togs. För många kort togs.







Mer än så här skämmer jag inte ut mig iaf. Där går gränsen ^^
En sjukt rolig kväll/natt/morgon hade vi iaf! :D




















Av ♥ Estella B ♥ - 24 juli 2009 21:12

Äckligaste karusellen ever! Den på bilden märkt "spy-karusell"
Jag säger bara det -Blanda aldrig karuseller med bakishet!! Fy satan vad dåligt jag mådde efter dom åkturerna. "Kul-karusellen" är ju bästa, men idag satt den helt fel. Iaf i blandning med den andra.



Trodde verkligen jag skulle spy där för en stund. Jag klarade mig dock, men UH!


Av ♥ Estella B ♥ - 24 juli 2009 21:02

Mycket rolig dag i Malmköping har vi haft. Tills slutet av dagen. Mer om de sen.. Höhö


Vi shoppade lite. Jag fick med mig ett guldhalsband med bokstaven "R" på. Som i Robin you know ;)
Köpte en näs...vad heter det? Örhänge till näsan? En sån till min lilla svärmor ^^
Hennes var ju trasig, så jag tyckte jag kunna vara snäll och köpa en till henne :)



Köpte också texterna på bilden över. Det är så sjukt fint när man har text på väggarna, har velat haft de så länge, och när jag hittade dom idag så slog jag till! ^^
Visst blev det fint på väggen i hallen? :)
Nya tapeter där bara, sen är de kanon!






Av ♥ Estella B ♥ - 24 juli 2009 14:28

Vi hade en så sjuuuukt rolig kväll igår! Jag ska lägga upp massa bilder till er sen, så får ni se hur man kan roa sig en torsdag också ;)


Ska dra iväg till Malmköping på marknad om ett tag :D
Malmamarknaden är fan den bästa! Finns så sjukt mycket där.
Tur att vi slapp regn idag (peppar, peppar)



Ett ansikte på detta, och fixa en ny bil-skiva till Jonnalainen, sen kör vi!



Av ♥ Estella B ♥ - 23 juli 2009 18:25

Eftersom det inte blidde party igår, så slog vi till idag istället.
Jonna tyckte att en vinkväll skulle sitta fint. Jag höll med henne. Evelina höll med oss.



Vi drog iväg till bolaget och handlade inför kvällen, och sen gick jag och Evelina hem igen.
Vi ska fixa iordning oss och gå över till Jonna igen.



Blir först hemmagjord pizza. Jonna är snäll och matar mig idag också.
Värsta lyx! ^^
Sen korkar vi upp....Eller tar ut "kranen" från kartongen.Vi kör ju bag-in-box-vin liksom!



Happy Torsdag People!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards