Alla inlägg under september 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 september 2009 14:36



Jag gillar denna. Den är fan grymt jävla bra!
Trodde inte att Jesse gjorde såna låtar, men tack för den iaf!
Awesome!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 9 september 2009 13:48

 


Jag mår lite bättre idag. Jag har legat sjuk fast inte riktigt sjuk.

Jag har haft ont i halsen varje morgon jag vaknat den senaste veckan, och min hosta är inte att leka med.

Feber har jag haft lite också, men inget extremt.


Min tand har börjat pina mig igen. Bara för att allt ska gå åt helvete för mig.

Robin säger att jag får skylla mig själv för att jag inte går till tandläkarn, men varför ska jag gå dit och bli plågad halv till döds igen?

Okej att tanden också plågar mig. Men det är en annan sak!



Operation tandkött på måndag. Vi får se, det kanske slutar göra ont efter det.

Man kan ju hoppas iaf!

Robin jobbade inatt, så han sover nu. Kanske bio ikväll, om det går någe bra vill säga.

Just nu är det "Greys Anatomy" som gäller för mig!



 

Av ♥ Estella B ♥ - 8 september 2009 22:27

 

Jag har byggt om min blogg. Eller håller på att bygga om rättare sagt!
Vad tycks?

ÄNTLIGEN kan man ha header på bloggagratis också! Som vi har längtat efter detta!
Verkligen längtat. I över ett år har jag längtat! Och nu äntligen!

Lite till ska jag pyssla, det måste ju vara helt rätt, annars går det inte.
Lite småfix bara, sen har jag också en fiiiin blogg :D


 

Av ♥ Estella B ♥ - 8 september 2009 19:56

Det var satan vad dom renoverat Bloggagratis.se!

Hur fan ska detta sluta?

Jag är helt förvirrad :S

 


  

Av ♥ Estella B ♥ - 6 september 2009 14:25

Jag är liiite sliten idag. Bara lite. Ont i huvet typ. Och vaknade än en gång med världens ont i halsen. Men nu har det släppt. Tydligen. Skumt de där.

Blev efterfest igår på jobbet.

Jag, Robin och Adam satt kvar. Evelina kom förbi en sväng också.

Blev några öl och sen åkte vi hem. Klockan hann väl bli strax efter 04.

Idag blir det soffhäng. Film, Pizza & Coca Cola. Allt som hör baksmällan till!

Peace!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 5 september 2009 19:07

Ååh, KÄRLEK-KÄRLEK-KÄRLEK -Detta är KÄRLEK!!!

Det var länge sen jag hörde en så här bra låt!

Jag får rysningar. Fjärilar i magen. Jag är kär. Jag blir kär.

Känslan går ju ta mig fan inte att beskriva.

Helt sjuuukt underbar låt. Tack, TACK Volbeat!

Jag vill bara skrika ut låten.

 

Av ♥ Estella B ♥ - 5 september 2009 17:34

Jobb är det som gäller idag. Eller ikväll. Börjar ju inte förän 20.30

Det blir ju vad jag ska syssla med denna lördagen iaf.

Dags att fixa käk, sen lägga på ett ansikte. Sen fixa håret. Sen....sätta mig på bussen.

Efterfest idag kanske?

För tillfället är jag helt opeppad. Det kan alltid ändras dock.

Vi får se vad som händer och fötter!

Uhm...inget mer att tillägga.

Hörs sen!

 

Av ♥ Estella B ♥ - 4 september 2009 23:48

En mycket mysig fredag har jag haft.

Jag gav mig på att laga tacopaj till middag idag. Jonna kom över och käkade med oss också.

Sjukt gott blev det, jag lyckades verkligen!

Damn, i'm good! ^^

Robin jobbar natt så han åkte strax innan kl.21

Jag och Jonna slog till på fredagsmys! Nu när det är höst kan man ju tända ljus också = Mys!

Vi kollade på filmen på 9'an. "Handen som gungar vaggan".

Vi har ju sett den förr. Jag har sett den hur många gånger som helst, men det var ju länge sen sist, så varför inte se den en gång till.

Dessutom går det ju inget vettigt på tv på fredagar. Synd för dom som för en gångs skull slår till på nyktra helger, typ jag.

Jonna gick precis hem, så jag ska lägga mig och kolla på några avsnitt av "Grey´s anatomy" innan jag går o hälsar på kudden.

 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards