Alla inlägg den 1 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 1 maj 2009 18:44

Hur jag spenderade min Valborg.
Vi tar det i bilder istället, jag orkar inte babbla så mycket ;)



Vi började grillfesten hos mammaeftermiddagen.
Vi blev ett litet gäng.
Jag, Lillasyster, mina 2 små bröder, Mamma, Robin, Pica, Ronja och Adam.














När Robin öppnade en öl sen så blev jag ju skapligt sugen på att festa. Fast jag sa att de skulle bli nyktert för min del ^^
Man kan inte alltid hålla sig, speciellt inte när alla andra festar :p


Min Pojkvän Är Den Finaste I Världen <3



Robin var söt nog och åkte till bolaget till mig iaf. Min bror skjutasade honom, så jag fick mitt vin! :D



När det blidde kväller så kom Jonna och Emma och plockade upp mig.
Robin gick med Adam hem till honom och festade.
Jag, Emma och Jonna åkte hem till Jonna och tog ett glas vin, och sen gick vi över till mig och gjorde en liten mini balkongfest ^^





När vi kände att det blev lite småkyligt packade vi ihop och gick in o satte oss i köket ^^
Robin, Adam och Anna-Karin kom också efter ett tag.





Min Älskade Bäver Bärut fick också vara med på ett hörn!




Och hon och jag pussades lite också ^^




Idag vaknade jag lite halvbakis,jag, syster och Adam (som sov över hos oss) gick till Kvällskröken och myste lite.
Pizza, cola och glass uteserveringen is the shit!
Vi blev kvar där nån timma ^^





Adam träffade sin kära gamla vän Herr Kråka också.
Han satt och softade med oss ett tag! xD




Ja, så var det med den saken!
En härlig Valborg blev det detta året. Inte alls som planerat, men så mycket bättre! =)
Hoppas ni haft de lika mysigt som jag ^^


































































Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards