Alla inlägg den 12 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2009 23:54

Asså...Ni minns då för några veckor sedan när jag var hos tandläkaren. Ni vet, det värsta tandläkarbesöket jag någonsin vart på.
Tandläkarna från helvetet kan vi kalla dom (för att vara snälla)


Jag var ju och drog ut en tand (som jag ritat så fint på bilden här över)
Grejen var ju att hon fuckad till min tand, borrat halvt sönder den, så hon kunna ju inte dra ut den hel, utan var tvungen att borra sönder den till 4 bitar.


För nån dag sen kände jag nåt som stack i tandköttet, känslan kan väl liknas vid en glasbit, den liksom rev i tungan. Jag kunna ju inte göra nåt åt saken, så den fick vara.


2 dagar senare så känner jag att den lilla biten har växt och blivit större. Lite skraj blev jag ju, jag visste ju inte vad i helvete det var som höll på att hända.


Idag efter att vi hade käkat pillade jag där med tungan.
Någonting lossnar och jag känner som en grop i tandköttet (där jag märkt ut på bilden med ett kryss)


Det är en tandbit som lossnar.
What the hell, tänker ni nu. Jag blev chockad själv.


Det är fortfarande en liten bit tand som sitter kvar där, ungefär en sån liten bit jag kände första dagen, så allt är tydligen inte över än.
Tandläkarna från helvetet har alltså missat (eller rent av skitit i) att ta bort hela tanden.


Är det rättvist
att jag ska betala flera tusen för ett jobb dom idioterna inte ens klarar av att göra?!


Jag borde ta en dag här i veckan och gå runt och samla lite hundskit, lägga allt skit i en mixer, blanda om, hitta nån form av vattenslang, och sen bara gå dit och spruta ner hela jävla tandläkarens fönster.
Förhoppningsvis går fönstret sönder så att hela lokalen blir full med bajs.


Ungefär så känner jag för att göra. Lite 3-ålders humor över det hela, men gud vad skadeglad jag skulle vara!


Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2009 21:35

ASSÅ, JAG GARVAR SÅ JAG DÖÖÖÖR!
GOD HELP ME, MIN MAGE FÅR KRAMP!



Existenz.se <3


Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2009 20:49

Grillningen var hur trevlig som helst. Och jag måste förövrigt rätta till mig
-Balkongen var inte 4 meter lång som jag sa i inlägget innan, den var 8 meter lång. Crazy!


Det var tur att vi grillade på ballen och käkade inne, vädret var ju ingen höjdare. Började regna en hel del. Sånt gillar vi inte!


Alla som skulle komma kom inte heller, det blev "bara" Mamma, Jag, Robin, Lillsyster och lillebror....Och paret som höll i kalaset också förstås -Lasse och Am, och så deras vän Carola.


Dock blev Lasse lite för rund under fötterna, så de "spåra ur" lite där mot slutet. Han satt och drog upp massa saker från förr, och snackade med Robin om att så länge han är tillsammans med mig, så står Lasse alltid bakom hans rygg (typ skyddar han om nåt skulle hända)
Sånt snacka gillar jag inte, tycker att det hör hemma i 14-års åldern.
Dock så är det kanske förståligt om man känner mig/oss och vet våran bakgrund.
Men de är ändå inte Okej om det blir för mycket sånt snack. Jag har hört det för mycket i mitt liv.
Säg det en gång, det räcker. Tjata inte om det 4 timmar i streck.


Men...Man får väl ta de med en nypa salt också, när man är full så blir man ju mer "öppen och social" även på den överdrivna nivån.


Av ♥ Estella B ♥ - 12 maj 2009 12:46

Leeedig idag! Good for me ^^


Idag ska vi på Grillfest hos Lasse, en gammal vän till familjen. (Lagom vuxet de lät)
Han ska inviga sin 4 meters balkong, så de blir tydligen grillning på ballen.
Får man ens grilla på balkonger? Hm.


Anyway...Det blir typ alla mina syskon, plus syster pojkvän och min Robin.
Åker dit vid kl.16, får väl se när vi kommer därifrån ^^


Helfestligt ju! :D


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards