Alla inlägg den 13 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 13 maj 2009 21:27

Update:
Filmen (State of play) var grymt jävla bra! Helt klart sevärd för alla som gillar thrillers. Ooh, lovely! :D
Jag måste väl inte skriva vad den handlar om? Jag orkar inte för tillfället ^^


5 Stjärnor från mig, inget snack om saken!



Nu ska jag fixa iordning mig (tvätta bort sminket) och lägga mig i sängen och glo på Fråga Olle.
Sen blir det sova för min del. Jobb imorrn.
Peace!


Av ♥ Estella B ♥ - 13 maj 2009 15:21

Jobbat idag, lika trevligt som vanligt ^^
Har inget att tillägga om det direkt.


Robin ville gå på bio ikväll. Känns som att vi börjat gå på bio rätt ofta nu. Typ en gång i månaden. Meeen, de kan ju vara kul ^^
Jobbar imorrn igen, så vi bestämde oss för att ta den tidiga bion, annars kommer vi inte hem förns strax innan 00 inatt, och de känns lite sådär..


"State of play" ska vi se :) Den verkar bra som fan, får hoppas på att den är det också, annars blir jag lite småledsen ^^


Nu ska jag laga mat åt gubben och mig xD
Hörs sen!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards