Alla inlägg den 16 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 16 maj 2009 16:38

Ikväll har vi smitt stora planer!
Det är ju Eurovision song contest! Weehooo liksom ^^


Det är Kristian som håller i underhållningen i år :p
Vi åker till Kungsör runt klockan 18, Jag, Jonna och Robin.


Ska först käka pizza, och sen slår vi på tv'n!


KOM IGEN NU MALENA, VI TAR JU DET HÄR LÄTT, RIGHT!?!


Av ♥ Estella B ♥ - 16 maj 2009 16:25

Hade en riktigt jävla underbar kväll med min bästaste vän igår!
Vi satt på ballen tills de blev kallt, då gick vi in o satte oss i köket.
Köket är ett sånt socialt ställe, har ni tänkt på det?


Evelina messade och frågade om vi inte kunna komma till Dennys krog istället för att dra på Time.
Det lät bra, så vi ringde efter skjutss.


Emelie och hennes vän kom och hämtade oss i en raggarbil. Dom spelade dansband i bilen. Jag var så jääävla lycklig!!
Dansband är ju min grej liksom. Dansband ÄGEEER!


Vi kom till Dennys efter kl.22 nångång. Träffa Eve och hennes vän Tiina.
Satt och var allmänt sociala bara.
Karaoke blev det ju. Såklart. Varfär ska jag alltid skämma ut mig själv?
Tiina och jag sjöng "vill ha dig i mörkret hos mig". Bra skit. Hahaha


Gick med Evelina och Tiina till Nyfors när Dennys stängde, lämnade dom hos Eve och så tog jag o Jonna taxi hem till mig.
Käka lite nattmackor och sen gick Jonna hem.


Helt perfekt kväll, kunna fan inte blitt bättre!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards