Alla inlägg den 6 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 6 maj 2009 19:16

Sådär ja! Nu är jag nyfriserad ^^
Har aldrig vart så snygg i håret som jag är nu.


4 timmar tog det. 1000 spänn kosta de. Helt klart värt de!
Började med klippningen. Efter det färgade vi det ljusbrunt, och sen la vi i massa slingor.
En inpackning fick jag på köpet, bara för hon tyckte att jag lidit så mycket :p


Det skulle inte ta 4 timmar egentligen. Hon hade räknat med 2 timmar, men mitt hår vill inte bli så blont (slingorna) som hon ville att de skulle bli ^^
Det tog ett tag och massor med färg, men det gick!


Helt underbart! I Loooove it :D


FÖRE:



EFTER:























Av ♥ Estella B ♥ - 6 maj 2009 10:49

Jag har tappat bloggsuget lite. Det kan vara för att jag inte gör nåt vettigt om dagarna och har därför inget att komma med ^^
Mina dagar ser mest likadana ut.
Gå till jobbet. Gå hem. Pussa på Robin. Laga mat. Glo på tv. Sola om de är fint väder. Gå och sova. Vakna. Gå till jobbet. Gå hem.....You get it.


Idag är jag ledig iaf, och jag har som sagt bokat tid hos en frisör!
Det ska bli både klippning och färgning, så jag kommer hem som en ny människa!
How lovely ^^
Får hoppas att det blir bra bara! Det blev det ju liksom inte förra gången direkt.


Före och efter bild sen kanske?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards