Alla inlägg den 8 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 8 maj 2009 19:59

Helt fucking amazing!
Loove it.



Av ♥ Estella B ♥ - 8 maj 2009 18:30

Robin jobbar tills kl.21.30, så jag har fått min ensamtid.


Sitter i köket. Det regnar ute. Har tänt lite ljus. Så sjukt mysigt att sitta här och lyssna på regnet smattra mot rutan. Lite sommarkänsla. Tyvärr. Synd att man kopplar ihop svensk sommar med regn. Då är de illa.


Har köpt massa smågodis. Robin ville ha en myskväll ikväll, så när han kommer hem ska vi bädda ner oss i sängen och glo på film.
Låter helt perfekt en fredag som denna. Jag är verkligen helt slut.


Av ♥ Estella B ♥ - 8 maj 2009 18:11

Gofredag Solstrålar!
Äntligen helg!


Jobbat idag från kl.11 till 15, efter det promenerade jag hem och satte mig och väntade på Jonna.
Hon kom och plockade upp mig strax innan halv 5.


Vi åkte till Maxi och handlade lite och efter de åkte vi och köpte hennes födelsedagspresent.
Hon ska ju firas imorrn den lilla flatan ^^


En kaffebryggare
fick det bli, och ja, hon vet om att hon ska få det så jag avslöjar ingenting nu ^^
Jag köpte en likadan till mina kära Robin också, han behövde ju en ny och denna var riktigt snygg, right?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards