Alla inlägg den 20 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 20 maj 2009 20:03

Se så fint jag gjort! ^^ (och på bilden är det förövrig Jag och min syster när vi var små. Den högra är jag! Och i bakgrunden är det min mormor. Hittade inget kort på mamma ^^)



Tänk på att det är de första "kortet" jag gjort också, så jag är inte så high på det än, men ändå, det kommer väl med tiden!
Kul var det iaf ^^



Har beställt bilder från Expert också. Asså bilder från min dator som jag lagt in i en mapp på Experts hemsida så dom kan göra vanliga foton av dom sen.
Orka gå ner på stan och framkalla bilder när man kan göra de på nätet liksom ^^



Så när dom bilderna kommer ska jag göra födelsedagskort åt....3 personer. Om jag räknat rätt.



Av ♥ Estella B ♥ - 20 maj 2009 15:44

Robin var ute och åkte med sin morbror, så dom kom o plockade upp mig på jobbet när jag slutade.
Robin hade vart och hämtat ut mitt paket med pyssel :D Jag blev så lycklig! ^^



Massa saker var det.
Mönstrade papper, filtblommor, sidenband, lim, pärlor, klistermärken, tygrosor, färgade hårda papper och pärl-lim...tror de va allt ^^
Måste betala fakturan fort så jag får beställa mer kul saker! :D



Ledig tills på lördag
är jag nu. Skönt.
Jonna ville ta en liten vinkväll ikväll, men jag passade på den.
Har sett fram emot att va ledig imorrn, så idag ska jag bara slöa.



Ta en lång dusch, äta mat och sen ska jag sätta mig och pyssla lite ^^
Låter som en bra onsdags-plan va?



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards