Alla inlägg den 14 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 14 maj 2009 22:28

Asså...Jag tänkte/tänker börja med scrapbooking, allt för att jag måste göra nåt med pysseldelen i min hjärna. Jag har ju så mycket idéer och dom måste ju komma ut.


Så jag hitta en underbar websida där precis allt inom scrapbooking finns. Allt man kan tänkas behöva som nybörjare.


Jag börjar proppa varukorgen full med saker, jag var uppe i runt 300 kr när hela sidan bara valde att börja jävlas med mig!


Här är jag snäll
som en ängel, sitter fridfullt och ska shoppa loss på en sida (dom tjänar ju liksom pengar på mig menar jag)
Men näääe, sidan bara bestämmer sig för att ta självmord! Mitt när jag är uppe i shoppingen.


Nu tänker jag fan inte orka börja om!
Jag skiter i det här och går och lägger mig. Jävla internet!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards