Alla inlägg den 24 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 24 maj 2009 17:53

Har haft en aktiv dag idag känner jag!
Låg ute och solade med Ronja en sväng tills Jonna kom förbi. Hon ville gå o skjuta lite boll, så vi gick till basketplan och spelade lite.


Har inte spelat basket med Jonna sen förr förra sommaren ju. Tiden går så fort liksom ^^
Kul var det iaf!


Efter det gick Jag och Ronja hem o käkade pizza, och sen gick vi upp till Emma och tog en cigg......eller 3 ^^
Vi satt på balkongen och dom två pratade om massa kul saker som hänt när dom har vart utomlands.
Jag skrattade så jag fick magknip xD


Jonna ville komma över om en stund och ha lite balkongmys med mig ^^
Men nu har det börjat ösregna, så det får bli en film eller nåt istället.


Av ♥ Estella B ♥ - 24 maj 2009 11:44

Hur lugn helg som helst har det vart.
Jobbade till halv två igår. Jonna kom till jobbet o mötte mig, sen gick vi och handlade på Sveaplan och sen åkte jag hem.


Väntade
på att Robin skulle sluta, och när han kom hem lagade vi mat ihop och efter de satte vi oss på balkongen med kaffe/glass.


Vaknade vid 9.30 imorse. Åt frukost med Robin och sen drog han till jobbet.
Jag började städa ur en garderob. Har aldrig haft nån garderob här, bara några hyllor där jag haft mina kläder.
Nu efter 1 år så kände jag att det var på tiden att jag också fick en stor garderob :p


Jag har ju shoppat en hel del och mina kläder fick inte plats på hyllorna längre.
Så de blev morgonens sysselsättning.
Nu har mina kläder en halvstor garderob iaf!


Ronja frågade om jag ville med ut o sola nu. Så jag tror jag går med henne och steker lite faktiskt.
Man får ju passa på o njuta innan sommaren och regnet kommer ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards