Alla inlägg den 21 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2009 22:04

Men åååh vilken gammal underbar låt jag hittade när jag tubade runt!
Snacka om minnen.
Kent - Pärlor. Det är väl ändå en av dom bästa?!



Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2009 20:06

Jonna kom förbi en sväng i eftermiddags. Hon ville lägga in filmersin dator.
Hon fastnade här i nån timma sen. Vi satt framför varsin dator och nördade i köket. Det är ju också ett sätt att umgås ^^


Robins mamma åkte till Gotland imorse så hans syster är ensam hemma, så jag bjöd över henne på middag idag.
Köttfärssås fick det bli. Roligare att äta med sällskap. Eftersom att Robin jobbar kväll så hade jag säkert ätit snabbmat annars.


Nu ska jag sätta mig med min chokladkaka och min korsordstidning och njuta av att jag är ledig imorrn också ^^


Peace People!

Av ♥ Estella B ♥ - 21 maj 2009 12:46

Leeediiiig! Gud så underbart!
Jag har tagit världens längsta dusch med bodyscrub och babyolja. Filat fötterna och gjort en inpackning.
Jag känner mig som ny igen!


Inga planer för dagen har jag. Robin jobbar till 21.30, så jag får va ensam och bara vara.
Det ska jag njuta av!


Jag vet dock inte vad fan jag ska göra.
Jag har precis rengjort min dator i brist på annat ^^
Nu glänser den som ny igen!


Vad ska man göra nu då?


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards