Alla inlägg den 17 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 17 maj 2009 22:32

Helt klart rätt låt som van ESC igår! Jag var kär i låten redan innan, den är ju faktiskt helt underbar, inget snack om saken. Men så visste man ju nästan innan att den skulle vinna också!


Trodde dock att Sverige skulle få en bättre plats än vi fick, men tydligen har Europa ingen musiksmak alls och röstar med röven!!
Skämms på dom!


Har haft en seg dag idag. Har haft huvudvärk sen igår kväll och det vägrar verkligen släppa. Jag blir tokig!
Robin och jag har bara kollat film hela kvällen. Mysigt :)


Imorrn är de jobb igen och jag har lurat dit mamma för att slösa pengar ^^
Men hon ska dock slösa pengar på sig själv och inte på mig. Höhö
Jag tyckte att hon ville shoppa kläder imorrn. Hon tackade inte nej iaf ^^


Nu säger jag Godnatt.
Hörs imorrn!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards