Alla inlägg den 27 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 27 maj 2009 21:21

Gud så roligt jag har haft! Shan Atci är ju så kunglig!
Sjukt mycket roligare att se han live än att se han på tv.
Kanske inte så konstigt, man var ju med på ett helt annat sätt.
Ville verkligen inte att det skulle vara slut när han drog sista skämtet. 1 timma går absolut för fort ibland.


Förövrigt så fick jag mitt linne idag :D Finaste linner ever!
Likadant som på bilden fast ljusrosa, och bara för det var så fint ska jag beställa ett i vitt också!
249 kr på bubbleroom.  Och såklart helt värt det!


Nu ska jag strax gå o nanna kudde. Jobba imorrn. Skönt, har vart ledig alldeles för länge nu :)


Av ♥ Estella B ♥ - 27 maj 2009 16:26

Åååh, vi ska gå och kolla på Shan "da man" Atci ikväll på Teatern.
Ståupp komiker ftw!


Kl.19 ikväll är det. Vi har platser på första parkett. Alltså längst fram. Lagom pinsamt om han skulle börja dra skämt om en.
Jag skulle fan gå hem! xD


Det blir Jag, Robin, Jonna, Emma, Ronja och Jenny.
Fan vad kul vi ska ha! :D
Jag har ju längtat
sjukt länge.
Det var ju typ en månad sen Robin köpte biljetterna.


Av ♥ Estella B ♥ - 27 maj 2009 16:01

Har vart och shoppat skor med mamma idag. 3 par fick det bli. Hur söta som helst.
Eftersom att min dator är sönder så sitter jag vid Robins nu, och han har ju inte programmet till min mobil så jag kan inte lägga upp några bilder.
Typiskt.
Det får bli ett inlägg utan bilder, hur tragiskt det än låter ^^


Jag kanske kan föra över bilder till Robins mobil genom blåtand sen när han kommer hem, så kan han lägga in bilderna i datorn från hans mobil.
Så får det bli!
Fan vad krångligt allt ska bli utan dator. Snacka om handikappat läge!


Mamma och jag
satte oss och lunchade "Basilica" också.
Biff med klyftpotatis, rödvinssky och tzatziki. Sjukt jävla gott.
Hade bild på det med....men men.


En mysig eftermiddag
med mor iaf, de är ju aldrig fel :)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards