Alla inlägg den 2 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2009 14:05

Hittade inga jordgubbar på HK. Typiskt liksom!
Jag var ju verkligen sugen på det.


Istället fick det bli Ben & Jerrys Cookie Dough och en Glamour tidning.
Jag kan väl njuta på balkongen med dom också ^^


Så...Off I go.
Peace!


Av ♥ Estella B ♥ - 2 maj 2009 12:43

Goddagens Solstrålar :)
Idag är det sånt där underbart väder igen! Man blir ju så glad.
Man borde ta en balkongdag, det vore ju kanske det enda rätta att göra?


Robin jobbar till ikväll, så jag blir ensam idag. Sånt kan ju vara skönt ibland.
Vet bara inte vad jag ska hitta på.


Ta en promenad till HK, köpa lite jordgubbar och glass och njuta av en dag i solen?
Men de kanske inte är så kul att göra ensam. Fast jag har inte nån större lust att umgås med någon idag heller så....


Näe, jag får grubbla lite på det här! ^^
Hörs sen.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards