Alla inlägg den 15 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 15 maj 2009 16:54

Ååh, underbara fredag! Nu tar vi helg känner jag!


Dagens planer är att bli så full som möjligt ^^ Nästan iaf.
Jonna kommer över om en stund, det blir en vinkväll på min balle. Hur mysigt som helst nu när solen har valt att sällskapa oss!


Jordgubbar och Daim har jag köpt, allt för att få sommarkänsla.
Jordgubbar och Vin är ju sommar!


Utgång blir det också, men bara på Time. Jag vill sitta på en uteservering med en päroncider, och Time är ju perfekt för det.
Storasyster ska med också, får se om hon hinner hit och förfesta lite eller om vi möts upp ute.


Ha en Uuuunderbar fredag alla som förtjänar det ;)
Peace!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards