Alla inlägg den 4 maj 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 maj 2009 19:42

Jobb idag till kl.15, efter det tralla jag ner på stan och gick till en frisör.
Jag känner att jag måste få ordning på mitt hår nu.
Så jag bokade klipp och färgningstid på onsdag. Lovely!


Jonnas mamma a.k.a min chef fyller år imorrn, så jag var snäll och köpte en blomma till tanten, hahaha ^^
En krukväxt fick de bli, buketter dör ju så jävla fort.


Mitt sug efter B&J's Cookie Dough har inte gett sig heller. Den var så sjukt god så jag var tvungen att köpa en ny.
Jag måste erkänna att jag tycker att priset är lite extremt. Men så måste jag också säga att det är ta mig fan värt de!


5o spänn för en liten burk glass skulle jag ju annars skratta åt. Men det här är ju faktiskt himmelen i en liten burk!
(Låter som jag gör nåt jävla reklaminslag nu. HAHA)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards