Alla inlägg den 3 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juli 2007 18:50

Jonna ringde o väckte mig idag...IGEN
God Damn kvinna...har du ingen moral i kroppen :p
Iof så va klockan typ 13.30 Jag hade inte sovit sen igår heller utan jag låg o tog en liten vila med kisse =) Fast...råkade somna :p
Hon ville iaf att jag skulle komma dit o käka middag med henne, så jag tänkte att..de va ju lika bra, så slapp jag laga mat idag :p
Gick dit till typ 15, satt o kolla tv medans hon laga mat. Lite lat bara :p
Käkade sen iaf, o sen fortsatte vi kolla på tv.
Så blev vi sugna på chips, så vi gick o handlade, men så kom ja på att jag va tvungen o gå hem direkt efter de.
Lisa slutar ju 19, o hon har ingen nyckel hit...så jag måste ju gå hem innan hon slutar varje dag.
Undra varför jag inte ger henne en nyckel..jag har ju ändå 2 stycken.. o ja menar..hon ska ju ändå va här 3 veckor till.
Nåt o fundera på kanske :p Mahaha..

Lisa vill gå på Harrys ikväll. Hon ringde vid lunch o frågade om vi skulle göra de, så jag skulle fundera på saken o sen meddela henne ;p Haha
Försökte få tag på henne, men hon svarar inte.
Jag kände inte för o gå på krogen idag..hade ingen ork att gå ner på stan på bolaget.
Men nu vill jag ju ut. Bara för att de är för sent lixom.
God damn.
Eller..finns ju ett sätt kvar, kan ju alltid låna sprit från jobbet o köpa tillbaka de imorrn. Det är bara de att..är man bakis vill man ju helst ligga hemma o inte direkt gå på bolaget :p
Får väl se hur vi gör sen när hon kommer hem.

Om de inte blir krogen så ville Jonna att vi skulle hyra film.
Så får väl se om vi går till henne senare ikväll annars.
Allsång på skansen blir de ju först av allt iaf :D Woohoo

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards