Alla inlägg den 19 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2007 20:39

Jonna ringde o väckte mig idag... så där för ovanlighetens skull. :p
Behöver ju knappast skriva de här mer.. de är ju ingen större nyhet längre :p
Fick iaf lite sovmorgon idag.. hon ringde inte förns 11.45 typ. Bra de

Hoppa in i duschen o lagade mat..gjorde inte så mycket mer.
Väntade på att Lisa skulle sluta och komma hem.
När hon gjort de så åkte vi iväg.

Åkte till Skogstorp. Lisa skulle hämta lite saker hos Ester.
När vi kom dit så var inte Ester hemma, men hennes mamma bjöd in oss iaf :p
Stod o pratade med henne ett tag, och kollade på deras marsvin.. haha.
Dom är så trevliga  =) Hennes föräldrar alltså...inte marsvinen :p
Packade sen in Lisas saker i bilen o sen tog vi en sväng runt Skogstorp.
Vi gick till dagiset utanför där Lisa bodde förut.
Fan..vi hängde alltid där. Så jävla kul o komma tillbaka.
Jag har ju knappt vart i Skogstorp sen jag flyttade därifrån.
Vi klättrade upp där på hustaket å.. eller.. lekstugan.
Vi kom på att vi hade ristat in saker där... så vi kollade om de stod kvar.
Och det gjorde de ju :D Fan så kul o se.
Vi var typ... 12 när vi skrev de. 8 år sen alltså.
Fan vad minnen man får. Hur kul som helst.
Vi stannade iaf kvar där ett tag, o mindes tillbaka i tiden :p Hahah.. låter som att vi är asgamla ;p

När vi sen åkt därifrån och körde förbi utanför mitt hus, så såg vi att min lillebror stod utanför.. så jag skrek till Lisa att hon skulle köra därifrån fort som fan :p Haha.. jag är ju så snäll... Men jag orkade verkligen inte med honom.
Vi åkte istället till en lekpark som ligger en liten bit från mig.
Satt där o gunga ett tag, o sen smög vi tillbaka till mitt hus.
Dom var inte kvar där.. så de var lugna puckar :p

Gick en promenad sen..Gick förbi parken zoo o kollade om nån stängt igen de där..

De stod en cykel utanför.. så jag tippar på att nån tänker göra samma sak som vi. Man undrar ju.
Gick iaf därifrån, bort mot Tuna Park, och sen hem igen.
Fan så skönt de är o gå promenader... iaf om man har musik med sig =)

Film nu iaf.
Lisa åker hem imorrn och kommer tillbaka på tisdag igen.
Skönt o få va lite ensam ibland å... även fast jag kommer vilja att hon kommer tillbaka efter några timmar igen :p
Haha.. värt.

För mig blir de nog krogen med lillebror imorrn.
Kanske Flatfest med Jonna innan de :p
We'll see

Av ♥ Estella B ♥ - 19 juli 2007 00:06

Vad heter du? Estella
Kallas för? Ella
I mellannamn då? Karin Elsa :p
Vart bor du? Bredvid Parken Zoo
Trivs du där? Jo..än så länge iaf
Vilket stjärntecken är du? Fisk
Brukar du läsa horoskop? När jag köper tidningen så (vilket kanske inte händer så ofta ;p)
Har du körkort? Inte än
Äger du några converseskor? Nope
Favoritdjur? Hund =)
Vad spenderar du dina pengar på? Cigg, cola, sprit, mat och kläder
Senaste konserten? Eh...Inte vart på nån
Festar du mycket? Vad är mycket? (A)
Sprit, cider, vin eller öl? Öl...fast jag dricker de mesta
Brukar du bli för full? Det händer
Antal kuddar i sängen? 4
Kan du baka bullar? Om jag har recept så :D
Har du varit med i scouterna? Jo...en sväng
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc donald's eller burger king? Corner för faan!
Är du allergiskt mot något? Nej..inte som jag märkt iaf
Äger du ett busskort? Ah..men de gills inte längre ;p
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Grön
Vad åt du till frukost? Ett glas oboy...inte för att jag åt de men..drack iaf
Hur ser du ut idag? Jag lockade iaf håret imorse
Har du haft sex idag? Nope
Nästa mål i ditt liv? Skaffa ett till jobb och förhoppningsvis flytta
Vad såg du senast på tv? Bolibompa =)
Närmaste vän på helgån? Va?
Hur svarar du i mobilen? Ah
Vem ringde du senast? Jonna
Vad sa den du ringde? Att hon skulle spara tidningen till mig. (Eftersom min morfars dödsannons finns i den, och dom hade inte tidningen i kiosken) Så ni vet ;p
Antal timmar sömn inatt? Typ...9 kanske
Sov du ensam? Lisa sov i sängen bredvid
Brukar du snusa? Händer ibland
Brukar du röka? Varje dag
Vad innehåller din favoritnattmacka? Ost,skinka o gurka
Tycker du om din pappa? Jag gjorde...men han dog ju

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: Förutom jag?...då var de nog Emil
Såg dig gråta: Minns inte
Fick dig att gråta: Mina egna dumma tankar
Du delade en drink med: Haha..det var nog Jocke Gurman.. Inte för att han kanske menade att dela den med mig.. men den stod ju så nära o bra ;p
Du gick på bio med: Minns inte...har inte vart på bio på... lääänge
Du gick på stan med? Jonna
Skällde på dig: Jag väntar fortfarande på skäll... men.. de är ingen som skäller på mig längre
Skickade ett e-mail till dig: Det var nog...Adlibris :p

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja...varför annars säga de lixom?
Bråkat med ditt husdjur: Jo..katten är ju som...den är
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror nog inte de

VARIT I...
Norge: Nej
Finland: Ja
USA:Nej
Kina: Nej
Tyskland: Nej

EXTRA STUFF...
Tar du droger: Näe...så meningslöst
Dricker du: Varje dag
Vem är din bästa vän: Lisa, Jonna, Kristian
Vad är du mest rädd för: Att dö ensam
Fobier? Blod är de värsta som finns... och Hål...Uh
Vilka kläder sover du i: Trosor...fast de beror ju på vem som ligger bredvid ;)
Vart vill du gifta dig: En vit kyrka
Vem hatar du verkligen: Många
Varit kär: Absolut
Kör du bil: Jag styr ibland iaf :p
Har du ett jobb: Yes box
Vad är ditt jobb i så fall? Bartender
Gillar du att ha folk omkring dig: För de mesta, Ja... hatar att vara ensam
Är du ett hälsofreak: Om man käkar pizza o hamburgare jämt så...sure ;p
Säg nåt du alltid tänker på: Honom

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Det har nog hänt
Är du ensam nu: Ah faktist
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: De flesta som har en jobbig refräng
Vill du gifta dig: Ja tack
Vill du ha barn: Ah =) 2 eller 3

FAVORIT...
Rum i huset: Tv rummet
Typ av musik: Nästan allt
Månad: Maj-Juni kanske
Sommar eller vinter? Eh...sommarnatt
Sten: Wtf?! Vaddå sten? Vem är de?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: Näe =) 
Köpt någonting: Senste jag köpte var nog juice
Varit sjuk: Absolut inte
Sjungit: Yeah
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej fan
Velat säga till några att du älskar dem: Eh..inte direkt
Träffat nån ny person: Jo... de är ju lixom inräknat i jobbet att man gör de ;p
Saknat någon: Jo...jobbigt är de
Kramat någon: Ah! Min docka :D
Kissed someone: Spegeln? :p Haha

SENASTE...
Låt du hörde: Florence Valentin - Pokerkväll i vårby gård
Film du såg: Committed
Drink du köpte: Det var nog bacardi razz, redbull
Sak du stal: Har inte stulit något sen jag var liten
Mat du åt: hmm...Var nog igår de.. Korv,potatismos och pepparrots sås
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig hänt


FÖRSTA?
Första bästa kompis: Från dagis? I så fall Linus
Första jobb: Bartender

Första inhandlade skiva: Herregud..jag har inte världens bästa minne
Första förälskelse: Dennis Goldin
Första begravning: Aldrig vart på begravning...Aldrig vågat
Första piercing/tatuering: Hmm...näsan eller ögonbrynet
Första fiende: Har haft och har fortfarande många såna
Första stora resa: Ingen än

SENASTE?
Senaste människa du slog: Riktigt slog..var nog Ida isf
Senaste stora bussresa: Eh.. Stockholm? Kanske..haha :p
Senaste mat: Sa ju nyss de
Senaste långa telefonsamtal: Säkert med Lisa...har ju inte pratat med Kristian på ett tag
Senaste tv-program: Varför är de samma frågor lixom?
Senaste dusch: Imorse
Senaste inköp: Men HAAALLÅÅ?
Senaste irritation: Typ det här
Senaste glass: Var nog förra veckan
Senaste skjortan du haft på dig: Använder inte skjortor..haha

SEX & SAMLEVNAD
Är du oskuld? Nej nej
När blev du av med din oskuld? Jag var 15
Sex är skönt? Är det med rätt person så...
Har du sexleksaker? Haha...Jo de har jag
Använder du dom? Vilka frågor :p  Men nej...faktist inte
Bästa sexupplevelsen? Hmm..Var nog i en bubbelpool
Sämsta sexupplevelsen? Dom man ångrar dagen efter, alltså dom som blir med fel personer
Vilken ställning är bäst? Tycker mest om den vanliga..känns som man kommer närmre varandra då.
Doggy är helt ok å
Rakat eller orakat? Rakat..för mig iaf...killen gör väl vad han vill
Hur kändes det första gången? Eh...det blev så fel...eller.. fel ställe, fel tidpunkt. Så..Inge bra alls
Vad faller du för? Just nu föll jag för personligheten....kan verkligen inte glömma han heller.. *gaah*
Släckt eller tänt? Öh?
Är du singel? Yes box

Haha...Nu fick ni lite ovärdig...och kanske lite överdriven fakta om lilla mig =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards