Alla inlägg den 4 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2007 23:58

.
.
.
.
.
.
.
Om den killen ändå fanns.....
.
.
.
.
.
.
.

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2007 23:28

If I could turn back time.
If I could find a way, I'd take back those words that hurt you, and you'd stay.

I don't know why I did the things I did.
I don't know why I said the things I said.
Pride's like a knife it can cut deep inside.
Words are like weapons they wound sometimes.

I didn't really mean to hurt you.
I didn't wanna see you go.
I know I made you cry, but baby

If I could turn back time.
If I could find a way.
I'd take back those words that hurt you,
And you'd stay.
If I could reach the stars,
I'd give them all to you.
Then you'd love me, love me
Like you used to do


If I could turn back time.

My world was shattered I was torn apart.
Like someone took a knife and drove it deep in my heart.
You walked out that door, I swore that I didn't care.
But I lost everything darling then and there.

Too strong to tell you I was sorry.
Too proud to tell you I was wrong.
I know that I was blind, and ooh...

If I could turn back time.
If I could find a way.
I'd take back those words that hurt you,
And you'd stay.
If I could reach the stars,
I'd give them all to you.
Then you'd love me, love me
Like you used to do.


If I could turn back time.
If I could turn back time.
If I could turn back time.

I didn't really mean to hurt you.
I didn't want to see you go.
I know I made you cry.

If I could turn back time.
If I could find a way.
I'd take back those words that hurt you
If I could reach the stars,
I'd give them all to you.
Then you'd love me, love me
Like you used to do


If I could turn back time.
If I could find a way.
Then baby, maybe, maybe
You'd stay.

Reach the stars
If I could reach the stars

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2007 19:33

Blev ingen utekväll igår. Vi velade som fan, men så kom vi fram till att de fick bli en filmkväll istället.
Gick till Jonna runt 21.30 o så gick vi o hyrde film.
En typ thriller o en skräckfilm.
Thrillern va helt ok, men skräckfilmen var värdelös...slutet speciellt.
Jonna somnade på golver efter typ första filmen, men jag o Lisa kollade klart iaf.
Väckte Jonna så hon fick sova i sängen, sen gick jag o Lisa hem.
Vart väl hemma runt 02.

Blev väckt av telefonjävlen idag med, men idag var de inte Jonna som ringde. Det var Putte..han ringde 4 ggr medans jag sov, så ja satte mobilen på ljudlös tillslut. Smart tänkt ;p
Vaknade runt 13 idag. Lite sent kanske..men de va skönt som fan o sova länge.
Dagens frukost blev chips o cola..oh så nyttiga vi är. Haha
Vi lagade iaf korvstroganoff sen :p

Jonna ville att Jag o Lisa skulle följa med henne o kolla efter bildelar idag, hjul lager o drivknutar.
Hennes bil ska ju in på lagning imorrn.
Så vi hängde på.
Åkte till typ alla bilaffärer i stan, efter vi kollat alla så åkte vi tillbaka till den första affären vi var i, så beställde hon delar där.
Sen körde hon oss till min mamma, så Lisa o Jag har setat där i ett par timmar.
Fikat o pratat lite. Jag käka typ upp en hel sån bullkrans. Lagom spyfärdig jag är nu då.
Fattar inte varför jag äter så jäävla mycke. Sjukt! Det får jag lägga av med.

Ska kolla på film nu..lånade med några filmer från mamma...mina är ju så tråkiga.

(Bilden bara för att himelen var så fin igår natt =)
Om nån bryr sig asså  XD

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards