Alla inlägg den 18 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 18 juli 2007 17:09

Jonna kom hit o väckte mig kl.10 imorse. *gaah*
Hon låter mig verkligen inte sova. Verkligen gör allt för att jag ska vakna :p
Jag blev typ livrädd när de ringde på dörren...trodde de va min lillebror igen..orkar inte med honom ju (A)
Så egentligen så kan man ju se de som att de va lite tur iaf... att de va Jonna som kom. :p

Hon satt iaf här ett tag o sen drog hon hem o käka. Jag kunna ju inte gå o lägga mig igen eftersom hon säkert hade ringt o kollat de :p Haha...

Jag satte mig iaf o kolla tv, o sen kom Jonna o hämta mig vid 13.30 och så åkte vi o jobba.
Tog inte den tidiga tiden idag iaf.. men vi fick sluta vid 17 så de gjorde ju inte så mycket =)

Stod o fula oss med dockan idag.. eller ah...jag har väl gjort de varje dag :p
Jag tror att jag seriöst behöver nån att krama :p  Jag kan fan inte sluta krama på den där jävla dockan..hahah.. de känns ju som en riktig människa :p Utom att den inte riktigt kramar tillbaka ;p
Jag får väl köpa den o ställa den här hemma... så när jag går förbi så kan jag krama om den :p
Låter ju som en plan de...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards