Alla inlägg den 30 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 30 juli 2007 12:52

ReggaeFesten i lördags då.
Jag ringde syster o bad henne komma hit o förfesta med mig.
Hon kom hit runt 19. Iof så hade jag ju börjat festa ett par timmar innan de :p
Man får ju inte dröja ut på de hela ;)
Vi satt iaf här o tog några öl och fixa iordning oss.

Åkte sen bort till Årby, upp till Theresa, och fortsatte förfesten där.
Var endel folk hos henne redan, och några fler kom.
Satt väl hos henne till circus kl.00
Tog en taxi bort till Balsta, där dom hade hyrt en lokal.
Var inte så jättemycket folk där faktist. Trodde de skulle vara massor.
Vi har ju till och med fler folk nere på jobbet på Reggaekvällarna.
Anywho.
Blev kvar där i några timmar, men åkte hem tidigare än vad de var tänkt.
Chefen typ tvingade mig att åka hem :p Haha
Han sa att han ville köra mig hem för att jag annars inte hade haft ett sätt att komma hem på.
Kanske vart bättre så iaf.
Gicj o la mig direkt när jag kom hem...ingen aning om när de var. Det var iaf fortfarande mörkt ute :p För en gångs skull ;)

Söndag morgon vaknade jag med världens fylleångest.
Jag får alltid de nu för tiden...de är ju sjukt jobbigt.
Jag tänkte iaf att jag skulle ta mig en öl, för att återställa mig ;p
Men...de blidde lite mer än så. Haha.. jag klarar verkligen inte att bara ta EN.
Jag drack iaf upp resten av plattan jag hade, och när den va slut så ville jag ju ha mer.
Så jag åkte ner till jobbet och satte mig där och fortsatte mitt lilla party :p

Ringde sen mamma, och hon skulle tydligen till Krog Dennys med Gitt o Kalle.
Så jag var ju på.
Cyklade bort dit runt kl.19.30 och mötte dom.
Satt där och tog ett par cider.
Jag pratade på som aldrig förr å. Haha...alla älskar fan mig när jag är full :p Ah..utom killarna jag skriker på då ;)
Jag är inte alltid så snäll av mig. Men jag kan när jag vill =)
Det är så kul att få folk att garva.
Min humor toppar!  Mahaha
Jag och gurkan rockar!

Träffade sen på Jens där. Så jag fortsatte festa med honom.
Han ville att jag skulle följa med han hem o kolla på hans bäbis.
Så vi gick o hämtade en pizza, köpte med oss ett sexpack och sen gick vi till honom.
Satt o käka och så drack vi lite till.
Fick hålla i bäbisen å. Jag va sjukt nervös.. Värsta läskigt ju :p Haha.
Ungen hans var ju bara 11 dagar. Så jävla liten o söt hon var.
Har aldrig hållt en så liten unge förr..plus att jag var full.
Men de gick fint =)

Efter vi vart hos han ett tag så gick vi ner till Dennys igen.
Då hade min mamma o dom dragit, så vi satte oss hos Jens morsa istället :p
Vaddå inte ha några vänner. Hahaha :p
Trevligt var de iaf.

Jens ville att jag skulle följa med honom hem, och sova där sen.
Men jag är inte så För att sova borta på fyllan, om de inte är nån speciell då ;)
Jag åkte iaf hem till min säng. Tror jag kom hem runt 01.

Trevlig helg de blidde av de =)
Tackar folks

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards