Alla inlägg den 17 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2007 17:54

Hahaha... vi har ju så grymt kul på jobbet.
Jag o Jonna rockar ;p
Vi hade lite tråk idag...så jag gav mig på matlådan :p
Så givande va?

Vi skulle leka fjortis å...så vi tog våra mobiler o ställde oss framför en varsin spegel o tog foton xD
Haha!
Jag fattar verkligen inte varför folk gör så...asså man ser ju mobilen på bilden å  allt. Är de inte pinsamt o visa upp dom?
Att bara ta kort på sig själv (utan spegel asså) är ju pinsamt.
Usch...
Asså...menar i vissa fall..typ..när man ser hur armarna är utsträckta..
Äh...vi lämnar detta samtalsämnet nu.

Ska åka ut med Lisa till Klarre snart. Hämta lite av Lisas saker som hon har kvar här uppe.
Hon ställde dom ute vid hans djur så länge..allså...hans bondgård :p

Imorrn blir de nog den tidigare tiden till jobbet.
Istället för att gå 14-18 så byter vi till 10-14. Skönt o sluta tidigt en dag.
Blir ju sista dagen imorrn som vi jobbar där.
Trevligt trevligt =)

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2007 13:06

Haha.

Blidde inge party igår. Skönt...faktist.
Orka jobba bakis lixom :p

Lisa o Jag fick för oss en annan sak.. kanske inte är de bästa att skriva de här men..
Vi gjorde iaf de, det tog typ en evighet..vi kämpade som fan.. hahah.
Vi är ju så sjuka i huvet :p
Mitt i allt så blev vi godissugna, så vi tog bilen o åkte till den enda Konsum som hade öppet till 23. Den där borta vid Fröslunda alltså =)
Köpte vårat godis o sen åkte vi tillbaka till vårat projekt.
Vi var typ asskraja att nån skulle komma, och vi kunde fan inte sluta garva heller :p
Vi blir lite smått störda när vi är rädda xD
Vi hade värsta fantasierna om att typ...FBI skulle komma med flygplan o ba bomba oss *asg*

Det första jag gjorde när vi hade kommit in, var att sätta mig i brännässlor. Fan som ja skrek... och jävlar va de sved överallt.
Jag är ju så klyftig :p

Igår natt var nog de roligaste jag gjort på länge!
Hoppas bara ingen kommer på de... om dom inte gör så kan man ju fortsätta med de hela :D Perfekt!

Åka o jobba snart. Jonna kommer o hämtar mig.
Måste käka där borta å..är så jävla hungrig och jag orkar inte laga mat.
Lite som vanligt alltså ;p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards