Alla inlägg den 15 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 juli 2007 21:54

Lisa följde med mig till jobbet igår.
Cyklade hemifrån mig strax innan 19.
Chefen gjorde hamburgare när vi kom, så vi satt o käkade ett tag o kollade lite tv.
Lisa fick vara min personliga drink provsmakare igår ;p
Var tvungen o komma på en ny drink..det är så kul =)
Lyckades iaf få till en rätt ok. Eller...jag tyckte inte om den, men hon tyckte den va god..så de fick bli den.

Lisa o jag stod o dansade i baren typ hela kvällen. Jag var så jävla uttråkad :p
Folket kommer ju så sent på reggae kvällarna..kom inte så mycket folk igår ändå. Men kul va de.
Stod o drack lite smått med Lisa medans jag jobbade...återställare ;p

Kom en gammal kompis till min mamma ner på jobbet igår å.
Så jävla kul o träffa henne..hon är så rolig :p
Min mamma o hon planerade när jag va liten att jag o hennes son skulle gifta oss när vi blev stora :p
Fick reda på igår att han hade vart kär i mig förut...några år sen.
Rätt kul o veta, för jag var kär i honom också.
Haha...men tror ingen av oss visste :p Så kan de ju gå.
Inget giftemål blir de nog heller ;p Just so you know.
Hon berättade iaf att..en gång när dom hade vart hos oss..jag var väl 13-14 eller nåt då.
Jag hade iaf kommit in i rummet, och hennes son hade då setat med öppen mun o verkligen stirrat på mig :p
Haha...han hade sagt att jag var såå vacker *asg*
Mammas vän kommer till o med ihåg precis hur jag såg ut :p
Haha..lite kul faktist. Jag har inget minne av detta, men... då vet man iaf ;p
Undrar vad han ser med...

Efterfest blev de igår med. Mohammed, Jag o Lisa.
Dom satt typ o prata o jag satt o va osocial o sjöng ;p
Ringde Jonna sen, och hon hade kommit från krogen o stod på stan, så fråga dom om dom kunna komma förbi. Det var Hon,Gurman,Sandra, Emma,Erika o sen en till brud.
Och så Fredrik å..Eh...Jag satt där uppe o pratade med honom.
Allt blev så fel..Har gjort ett stort misstag och förlorat en vän på de.
Jag vet inte hur de ska gå..jag har så sjukt dåligt samvete, det var inte alls så här jag tänkte att de skulle sluta.
Mycket kan gå fel.
Fredrik gick iaf hem efter vi hade pratat, och jag gick ner till dom andra.
Dom stod typ o dansade :p

Alla droppa ut lite då o då. Lisa drog först o sen alla andra.
Jag o Mohammed blev kvar sist, och då va jag så trött så jag typ..somna på bordet :p
Vi tog iaf en taxi hem..så jag var väl hemma runt 05 tror ja.
Orkade inte cykla hem..så jag lämnade cykeln där.. Borde väl ta o hämta den nån dag kanske :p

Idag fick jag besök av ingen mindre än min minsta lillebror.
Han kom hit med Sebban. Och asså... jag säger då de, när dom 2 är tillsammans går ingen jävel säker.
Dom satt o fan..mobbade mig o Lisa :p Hahah.. dom är lixom 12-13 år.
Dom satt o käkade upp mina chips första av allt, efter de hämta dom ett varsitt paket glass..dom käkade väl typ 2 liter glass... *spyr lite*
En halv tub chokladsås på de å..och så blåbär på hela kalaset.
Fyyfaan, Jag har nu chips på hela golvet, plus fullt med blåbär överallt i köket.
Snacka om grisar.
Inte nog med de..Sebban stekte upp typ 5 hamburgare som han moffade i sig också. Asså..hur fan får ungen i sig så mycket mat??
Dom skrek o härjade å...jag blev så jävla trött på dom så tillslut så sparka jag ut dom :p
Hyggle syrra jag är då xD Haha.
Skönt att dom drog iaf. Dom sa att dom kommer tillbaka imorrn..men fan heller. Jag låser dörren o låtsas att jag inte är hemma isf.

Fest imorrn igen antagligen. Får se hur de blir med de.
Känner mig ju inte så pigg på de just nu iaf

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards