Alla inlägg den 6 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2007 02:08

Får jag fresta med ett samlag?

Haha...sämsta raggningsrepliken eller vad?
Undrar om de verkligen skulle funka.
"Snygga skosnören -Ska vi hångla" Funkade ju iaf.
Låter som att jag går runt o provar...men... så är de ju inte alls ;p
Folk är ju rätt dumma nu för tiden...

Känns lite som att min dator vill ge upp för natten nu.
Jag tar ju död på stackarn (A)

Har setat o gjort den bilden...(Där ovanför) I ett par minuter nu... eller i en timme. Inte så noga :p
Det måste ju vara perfekt.
Går inte min tid åt till givande saker så säg...
Bytte namn på bloggen å...kanske märks för er som brukar läsa ;p

Ska man kanske gå in o sova strax?...Kommer ju säkert bli väckt av nåt pucko om nån timme igen.
Och nu kan jag ju verkligen inte stänga av mobilen, för nu är de ju så att de är en människa som är döende.
I told you so


*******

- Hur jag än vrider och vänder på allt, så är du i slutändan den jag tänker på.
Just so you know

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards