Alla inlägg den 5 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2007 21:39

Och väckt idag igen...för ovanlighetens skull?
Fan...fattar inte folk att man ligger o sover på morgonen eller?
Putte var de som ringde idag å. Uh..orka

Jonna ringde strax efter lunch o fråga om jag ville hitta på nåt, hade ju ändå inget för mig så.. I told her Yes! ;p
Hon kom o hämtade mig, o sen åkte vi till hennes mammas jobb en snabbis, hon tyckte att min jacka var så snygg, så hon funderade på att köpa sig en likadan =) såå stolt så :p
Efter de åkte vi ut till Slagsta o käka glass.
Finns fan inga godare glassar än dom. Sjukt goda! (slänger in lite reklam här också ;)
Åkte sen till Tuna Park, Jonna skulle kolla efter kläder och jag köpte blomjord.
Så bestämde vi att vi skulle käka middag ihop igen...vi har fan gjort de hela veckan, så vi slog till på att planera morgondagens middag å.
Så imorrn blir de fisk o potatismos hemma hos henne..vi kör lixom varannan dag :p Haha
Kul att ha nån o Luncha med igen.

Idag blev de kött, kroketter o grekisk sallad. (Vår fina middag där på bordet på bilden...för er som inte fatta de :p)
Efter vi käkat så satte vi oss o kolla film. Lisa kom hem strax efter 19 och Jonna åkte hem vid 20.
Lillsyster kom hit en sväng å...strax efter Jonna hade åkt.
Så gick vi ut på gården o plantera om mina blommor :p
Det är så roligt :D
Lisa skämmdes lite bara för att min granne gick förbi och hade en snygg kompis med sig :p Haha.

------
HAHA....Det lät så sjukt

Ella: Han va ju söt
Jonna: VAA?!?!
Ella: ....
Jonna: Asså...han va ju typ.....12?
Ella: Asså..jag mena inte söt som i att jag skulle kunna ha sex med han, utan jag mena söt som i ......gulligt barn
Jonna: Jaaa....ahaa...Jaja..men då var de ju en annan sak!

(Bara delar med mig lite ;p)


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards