Alla inlägg den 10 juli 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2007 21:48

Lisa o Jag fick för oss att åka o plocka blåbär *asg*
Vi är så sjuka.

Vi gjorde de iaf :p Åkte ut till en skog i Hällby, och jag säger då de..
JAG HATAR SKOG!
Det är fan de värsta som finns..fattar inte att folk tycker att de är fridfullt eller nåt. Vad fan snackar dom om?
Jag är fan skitskraj när jag går i skogar.. så JÄVLA överdrivet mycket små äckel kryp! Spindlar o skit asså...Hatar dom!

Vi fick ihop en del blåbär iaf... Typ en liter. Duttit ;p 
Det gick bra för mig i början, tills vi kom längre in i skogen. Då börja jag skrika att jag ville hem :p Haha..Lisa satt o asgarva åt mig.
Lilla stadsmänniskan jag är.

Lisa käkade upp en spindel å..Mohaha! Skadeglädje är den enda sanna glädjen ;) Suck It
Uh..jag spyr ju bara av tanken.
Asså..de va inte meningen, hon skulle äta ett blåbär..men.. de blev ju lite fel kanske :p
Hon stod o spotta ett tag ;p

Allt sluta iaf med att Lisa såg en asstor spindel i hennes burk med blåbär.
Så där gick gränsen :p Vi drog därifrån fort som fan.

Första o sista gången jag plockar blåbär kan jag ju tala om :p

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2007 21:41

Vaknade runt 11.30 imorse. Tror jag va rätt trött efter helgen :p

Jonna frågade om jag ville luncha med henne. Det är ju klart... har ju blitt lite av en tradition :p
Hon kom iaf o hämta mig strax innan 14, så åkte vi ut till Tuna Park o mötte Jenny.
Gick till Basilika o käka pizza. Satans god pizza de var där då! (Alltid jag med reklam ;) Haha.
Efter vi käkat så gick vi med Jonna o köpte ny sån där... plåtplånbok eller vad de nu heter.
Hon tappade ju bort sin...som vanligt? Fast nu är den ju iof borta på riktigt :p
Efter vi gjort de så åkte vi därifrån, o Jenny gick tillbaka till jobbet :p

Jonna o jag åkte runt lite medans vi fundera på vad vi skulle hitta på.
Så kom hon fram till att vi skulle till Ärla, så jag va på.
Lisa ringde när vi va på väg dit, så jag sa att hon också skulle hänga med, så de gjorde hon. Hon kom en stund efter oss.
Var inga folk alls där.
Vi satt på bryggan o lyssna musik, o Jonna bada fötterna :p
Jag är inte så för att bada ute..det är ju så jävla kallt!
Satt kvar där ett tag iaf, sen åkte jag med i Lisas bil hem.

Jag o Lisa åkte till mig o Jonna drog hem.
Lagade lite mat o sen satte vi oss o kolla tv.

Trevlig dag! =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards